سرمربی تیم بسکتبال شورا شهرداری قزوین گفت: تیم ما در چند وقت گذشته پیشرفت داشته است و چنین مسئله‌ای را خودم هم احساس می‌کنم.

پوریا تاجیک سرمربی تیم شورا و شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیمش در بازی برابر اکسون تهران که با شکست نزدیک شورا شهرداری قزوین همراه بود عنوان داشت: تیم ما در چند وقت گذشته پیشرفت داشته است و چنین مسئله‌ای را خودم هم احساس می‌کنم.

او افزود: نتیجه‌گیری نداشتیم و در مورد بازی با اکسون هم باید بگویم که بازی خوبی انجام شد، اما عملکرد داور در پایان شاید نتیجه بازی را مشخص کرد. شاید اگر در آن بازی سوت عجیبی زده نمی‌شد اتفاق‌های دیگری رقم می‌خورد. در مجموع تیم ما روند رو به رشدی دارد و بچه‌ها به راحتی بازی می‌کنند و اصلاً در مقابل تیم‌های مختلف عملکرد‌های متفاوتی ندارند و کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.

تاجیک ادامه داد: تصور می‌کنم از نظر روحی نتوانستم آن طور که باید و شاید شرایط تیم را مهیا کنم و در ۲ - ۳ بازی گذشته هم اگر بازی را واگذار کردیم در دقایق پایانی این اتفاق افتاده است و باید فکری کنیم تا این مشکل و شرایط از ما دور شود.

باید مقابل پالایش نفت آبادان عملکرد دفاعی بهتری داشته باشیم

او درباره بازی بعدی تیمش که قرار است فردا و با تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان انجام شود گفت: خوشبختانه مشکل آسیب دیدگی نداریم. تیم آبادان تیم خوبی است و امیدوارم که در این بازی بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و گرفتار نوسان نشویم. پالایش نفت آبادان بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان این تیم گردش خوبی در زمین انجام می‌دهند. ما سعی می‌کنیم در دفاع خوب باشیم و پوشش مناسب داشته باشیم.

تاجیک درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای جذب بازیکن دارد یا خیر عنوان داشت: فعلاً برنامه‌ای برای جذب بازیکن نداریم و با تیم فعلی به کارمان ادامه می‌دهیم.

او درباره حضور پرشور هواداران عنوان داشت: حضور هواداران صد در صد به ما کمک می‌کند. در بازی آخر مقابل اکسون حتی تعدادی از هواداران ما از قزوین به تهران آمده بودند تا به ما کمک کنند. اگر در بسکتبال بازی خوبی انجام شود هواداران رفته رفته بیشتر می‌شوند. به طور مثال در نخستین بازی که میزبانی را برعهده داشتیم شاید نیمی از سالن هم پر نبود، اما در بازی دوم بیشتر شد و امیدوارم در بازی فردا هم نفرات بیشتری برای تماشای بازی به سالن بیایند.

تاجیک:تصور می‌کنم عملکرد تیممان بهتر شده است / نمی‌توانم تیم ملی نوجوانان را در اردوی مجارستان همراهی کنم 

نمی توانم تیم ملی نوجوانان را در اردوی مجارستان همراهی کنم 

تاجیک در پاسخ به این سوال که آیا همچنان در تیم ملی نوجوانان هم فعالیت می‌کند یا خیر بیان کرد: تیم ملی بسکتبال نوجوانان این روزها در قالب تیم مهرام در رقابت‌های لیگ دسته اول فعالیت می‌کند و من هم با هماهنگی کادرفنی تیم ملی هدایت تیم شورا و شهرداری قزوین را برعهده گرفتم و تصور می‌کنم در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است ۷ فروردین ۹۹ برگزار شود تیم ما بازی نداشته باشد و بتوانم به تیم ملی کمک کنم، اما در حال حاضر نمی‌توانم ملی‌پوشان را در اردوی مجارستان که قرار است تیم‌هایی نظیر رئال مادرید و آکادمی NBA حضور داشته باشند همراهی کنم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار