معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ایجاد فضای نشاط و امیدواری برای مشارکت مردم در انتخابات امری مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش‌اقبال در هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان ضمن تسلیت شهادت سردار سپاه اسلام قاسم سلیمانی از حضور با شکوه مردم استان در محکومیت این جنایت و مراسم سوگواری تشکر کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در این مراسم نشانه قدرشناسی مردم از خدمات سردار سلیمانی و اهمیت جایگاه ایشان در کشور و منطقه است.

خوش اقبال انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را رویدای حایز اهمیت برشمرد و افزود: دنیا نظاره‌گر این انتخابات خواهد بود و باید تلاش کنیم با بهره‌گیری از همه امکانات انتخابات پرشور برگزار شود.

او اضافه کرد: نظام در کردستان خدمات بسیار شایانی را انجام دادە و وظیفە است کە تلاش کنیم این خدمات را مردم مشاهدە کنند.

خوش اقبال ایجاد فضای نشاط و امیدواری برای مشارکت مردم در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با ایجاد فضای مناسب زمینه مشارکت حداکثری مردم شود.

خوش اقبال افزود: دولت تنها وظیفه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را برعهده دارد و برای ما فرقی ندارد که چه کسی انتخاب می‌شود، چرا که حق انتخاب با مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان از مدیران خواست کە خدمات نظام و دولت را با تعامل بیشتر با رسانە‌ها به مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.