معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال کرمانشاهیان خیر ۵۷۰ میلیون تومان صدقه داده اند، گفت: از این میزان صدقه ۵۰ میلیون تومان از طریق روش‌های نوین الکترونیکی پرداخت شده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان خیر در ۹ ماهه سالجاری بیش از ۵۷۰ میلیون تومان صدقه به نیازمندان اهدا کرده اند.

نصوری با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۲۸ هزار صندوق صدقات خانگی، متوسط و بزرگ در استان تعبیه شده است، بیان کرد: صدقات مردمی به این صنادیق واریز و یا به صورت الکترونیکی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: شماره گیری کد *۸۸۷۷#، اپلیکشن های بله، آپ و پورتال این نهاد به نشانی emdad.ir از جمله روش های الکترونیکی به شمار می رود که خیران می توانند توسط این روش ها به صورت روزانه صدقات خود را به نیازمندان اهدا کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: از میزان صدقات پرداختی در سال جاری بیش از ۵۰ میلیون تومان از طریق روش های نوین الکترونیکی پرداخت شده است.

غلامرضا نصوری با تاکید بر اینکه شناسنامه نیازمندی تمامی خانوارهای مددجو در اختیار این نهاد قراردارد، تاکید کرد: کمک ها و صدقات مردمی در اسرع وقت و به منظور تامین هزینه های ازدواج، کمک هزینه تحصیل، درمان و همچنین رفع نیازهای معیشتی در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار می گیرد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.