مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در تهران از همان ساعات اولیه قبل از شروع مراسم در رسانه‌های جهان بازتاب داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در تهران از همان ساعات اولیه قبل از شروع مراسم در رسانه‌های جهان بازتاب داشت. حضور میلیونی مردم تهران در این مراسم، دشمنان جمهوری اسلامی ایران را همچون همیشه مات و مبهوت کرده است.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان و فرماندهان مقاومت جبهه مقاومت طی حمله ناجوانمردانه بامداد جمعه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

کشورهای مختلف و مقامات بسیاری از گوشه و کنار جهان، این جنایت ضد بشری آمریکا را محکوم کرده‌اند.

ایران و گروه‌های مقاومت هشدار داده‌اند پاسخ سختی به این اقدام وحشیانه آمریکا خواهند داد.


خبرنگار نیویورک‌تایمز در پیامی توئیتری نوشت: مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران آغاز شد. میلیون‌ها نفر در خیابان‌ها هستند. دریای بی پایان مردم از ساعت ۶ صبح [به خیابان‌ها آمده‌اند]. در ۲۵ سال گذشته هرگز چنین مراسمی دیده نشده است [بی‌سابقه بوده است].

مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی دشمنان را مات و مبهوت کرده است


ماری لوئیس کلی، خبرنگار و مجری رادیو NPR آمریکا در حساب توییتری خود نوشت: ترافیک صبحگاهی در مسیر تشییع پیکر [سردار] سلیمانی. بسیاری از خیابان‌ها بسته شده و در هرجایی در مرکز تهران که شما بروید، پلاکارد‌هایی مانند این را مشاهده می‌کنید که [آیت‌الله] خامنه‌ای با [سردار] سلیمانی دیده می‌شوند.

مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی دشمنان را مات و مبهوت کرده است


پیام توئیتری «ولی نصر» رئیس سابق دانشکده مطالعات پیشرفته بین‌المللی دانشگاه جان هاپکینز در توصیف مراسم تشییع سردار سلیمانی: به ابعاد جمعیت در تشییع جنازه (سردار) سلیمانی نگاه کنید. این (مسئله) در خاورمیانه نقطه عطفی است.

مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی دشمنان را مات و مبهوت کرده است


روزنامه تایمز اسرائیل با تیتر «تجمع سوگواران سلیمانی در خیابان‌های تهران با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل» به مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرداخت و نوشت: «رهبر ایران بر پیکر سردار سلیمانی نماز خواند و دختر سلیمانی گفت که ترامپ عروسکی در دستان صهیونیست‌های جهان است».
بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران

جروزالم پست
با بازتاب سخنان دختر سردار سلیمانی در مراسم تشییع پیکر مطهر پدرش در دانشگاه تهران نوشت: «دختر فرمانده کشته شده (شهید) نیروی قدس، قاسم سلیمانی به آمریکا و اسرائیل هشدار داد و گفت: فکر نکنید همه چیز با شهادت پدرم تمام شده است».

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران


بخش انگلیسی شبکه العربیه با بازتاب سخنان دختر سردار سلیمانی نوشت: دختر فرمانده (شهید) قاسم سلیمانی به جمعیت عظیم حاضر در مراسم تشییعی که در تهران برگزار شده، گفت آمریکا و هم‌پیمان آن، اسرائیل بخاطر (شهادت) پدرش، با «روزی تاریک» مواجه هستند. وی همچنین افزود: خانواده‌های سربازان آمریکایی در منطقه باید در انتظار مرگ فرزندانشان، روزهایشان را سپری کنند.

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران


خبرگزاری فرانسه نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر پیکر ژنرال (سردار قاسم) سلیمانی نماز خواند. صبح امروز دوشنبه مرکز تهران برای ادای احترام به سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد جمعه در حمله آمریکا به عراق شهید شد، مملو از جمعیت بود.

به گفته گزارشگر خبرگزاری فرانسه، مردم که تصاویری از چهره قهرمانشان را در دست داشتند، پیش از ساعت هشت صبح (ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه به وقت گرینویچ) در اطراف دانشگاه تهران جمع شدند. فوج جمعیت که زیر آفتاب و در هوای بسیار سرد در اطراف دانشگاه تهران حضور دارند یا کیلومتر‌ها در خیابان‌های انقلاب و آزادی راه می‌روند و پرچم‌های قرمز (رنگ خون شهدا) یا پرچم ایران و همچنین پرچم‌های لبنان و عراق را تکان می‌دهند.

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران

در خیابان‌های تهران شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» طنین انداز است و صدای پیش‌زمینه مرثیه عزا با صدا‌های مردانه از بلندگو‌ها پخش می‌شود.

مردی پیشانی بند «انتقام سخت» (#hard_revenge) بر پیشانی بسته بود و پلاکارد‌هایی نیز با مضمون دعوت به انتقام شهادت سردار سلیمانی، همچنین به زبان انگلیسی، در دست مردم بود.

خبرگزاری فرانسه همچنین با انتشار ویدئویی نوشت: «سوگواران در تهران، پایتخت ایران گرد هم آمدند تا به قاسم سلیمانی، فرمانده ارشد ایرانی که در حمله هوایی آمریکا به بغداد کشته (شهید) شد، ادای احترام کنند».


شبکه رادیویی «فرانس انفو» تصاویر مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در تهران را به صورت مستقیم پوشش داد و در صفحه خود در توئیتر با انتشار تصویری نوشت: مرکز تهران برای بزرگداشت سردار سلیمانی مملو از جمعیت است.


شبکه تلویزیونی فرانسوی ت اف یک TF۱ و نشریه فرانسوی لوپوئن در صفحات خود در توئیتر حضور گسترده مردم در تهران در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی را پوشش دادند.

ت اف یک در صفحه خود در توئیتر نوشت: در اوج تنش بین ایران و آمریکا، مرکز تهران برای ادای احترام به سردار سلیمانی مملو از جمعیت است.

لوپوئن نیز در پیامی توئیتری نوشت: جمعیت گسترده برای تجلیل از سردار سلیمانی در تهران.


رسانه‌های پاکستان اعم از شبکه‌های خبری، مطبوعات و پایگاه‌های خبری الکترونیکی وداع میلیونی ملت ایران با پیکر سردار قاسم سلیمانی و هم رزمانش را به طور گسترده بازتاب دادند.

بسیاری از رسانه‌های معتبر پاکستان و روزنامه‌های این کشور مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی در شهر‌های مختلف ایران را در صفحه نخست خود به صورت تصویری به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری «سچ تایمز» نیز نوشت: میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع فرمانده نیروی قدس ایران شرکت کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

شبکه خبری "۹۲ نیوز" پاکستان با بیان اینکه میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع سردار  سلیمانی در شهر‌های مختلف ایران و عراق شرکت کردند، افزود: پیکر سردار سلیمانی قرار است روز سه شنبه در زادگاهش در شهر کرمان به خاک سپرده شود.

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران

شبکه‌های خبری پاکستان نیز در بولتن‌های خبری خود تصاویری از تشییع سردار دل‌ها سپهبد قاسم سلیمانی را منتشر کردند.

یادآور می‌شود مردم پاکستان نیز همزمان با تشییع سردار قاسم سلیمانی در ایران با حضور گسترده در شهر‌های مختلف این کشور از جمله شهر‌های اسلام آباد، راولپندی، لاهور و کراچی یاد و خاطره این شهدید مقاومت را گرامی داشتند.


روزنامه «لوسوار» تصاویر مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و هم‌رزمانش را در تهران منتشر کرد. این روزنامه بلژیکی در توئیتی نوشت: سیل جمعیت در مرکز تهران برای ادای احترام به سردار سلیمانی.


شبکه المیادین نیز گزارش داد: خون شهید سردار قاسم سلیمانی، انقلاب جدیدی در ایران به راه انداخته است که همه ایرانی‌ها درباره آن متحد هستند و از آمریکا نفرت دارند. خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در تهران گفت: از نخستین ساعت صبح امروز، تجمع مردم در مسیر تشییع پیکر شهدا در خیابان‌های تهران، پایتخت ایران آغاز شد. بسیاری از خیابان‌های تهران به علت حضور گسترده مردم، بسته شده است و به همین علت، خیلی از این افراد، به صورت پیاده خود را به محل برگزاری مراسم رسانده‌اند. موج حضور جمعیت به اندازه‌ای است که ما مجبور شدیم از چند کیلومتری این محل، از خودرو پیاده شویم. همه در اینجا ناراحت هستند و عکس‌هایی از شهید قاسم سلیمانی و آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران و نیز تصاویری از شهید حججی در دست دارند.

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران

خبرنگار این شبکه افزود: شاهد شعار‌های مردم هستیم که تاکید می‌کنند برای گرفتن انتقام آماده هستند. شرکت کنندگان در این مراسم بر لزوم گرفتن انتقام و دادن پاسخ به این ترور، تاکید دارند. بر روی پلاکارد‌هایی که مردم در دست دارند تاکید شده است که ایران نباید در برابر این جنایت آمریکا سکوت کند. مردم تهران از شهید سردار سلیمانی با نام ”سردار قلب‌ها“ یاد می‌کنند. ایرانی‌ها توافق نظر دارند که او دارای بیشترین محبوبیت در این کشور است. می‌توانم بگویم که خشم شدیدی سراسر ایران را فرا گرفته است. آمریکا با ترور شهید قاسم سلیمانی توانست انقلاب جدیدی در داخل ایران به راه بیاندازد. با وجود بعضی اختلافات در داخل ایران بین جریان‌های سیاسی، اما اکنون همه درباره لزوم پاسخ دادن به این جنایت و نفرت از آمریکا، توافق نظر دارند. اکنون می‌توان گفت ۸۲ میلیون ایرانی، از آمریکا نفرت دارند. این موضوع، دروغ بودن سخنان مقامات آمریکایی را ثابت می‌کند که ایرانی‌ها از ترور قاسم سلیمانی خوشحال هستند.


شبکه تلویزیونی راشاتودی با قطع تمامی برنامه‌های خود،  مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی در تهران را به طور مستقیم پخش کرد.

 

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران


روسیا الیوم در پایگاه اینترنتی خود نوشت: وداع با سلیمانی در تهران بزرگ‌ترین مراسم تشییع پس از تشییع (امام) خمینی (ره) است.

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران


فعال کویتی، تشییع میلیونی پیکر‌های سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را شبیه به همه پرسی مردمی در سراسر جهان درمورد انتخاب و روی آوردن به محور مقاومت در برابر محور آمریکایی صهیونیستی دانست.

عبدالوهاب جابر جمال ،در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توییتر نوشت: آنچه مشاهده می‌کنیم از تشییع میلیونی پیکر‌های قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و مجالس عزایی که در عراق، ایران، لبنان، غزه، یمن و بسیاری از کشور‌های جهان برپا شده و می‌شود شبیه به همه پرسی مردمی در سراسر جهان درمورد پیوستن به محور مقاومت برضد محور آمریکایی و صهیونیستی است.

در بخش پایانی پیام این فعال کویتی آمده است این توییت با پاسخ گسترده مردمی در تایید و برتری محور مقاومت مواجه شده است.


شبکه فرانس ۲۴ گزارش داد میلیون‌ها نفر از مردم ایران روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی در تهران شرکت کردند. مجری شبکه گفت: انبوه جمعیت شرکت کننده در مراسم ادای احترام به سردار سلیمانی بسیار قابل توجه است. همان گونه که در تصاویر شاهد هستید، در حال حاضر نیز سراسر ایران شاهد برگزاری تظاهرات تازه‌ای است.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، در پی ترور این فرمانده ایرانی، بیم آن می‌رود که آتش در خاورمیانه شعله ورتر شود. مقامات ایران نیز فریاد انتقامجویی سر داده اند. مردم ایران روز یکشنبه در سراسر این کشور تظاهرات برپا کردند. انبوه جمعیت در راهپیمایی مردم مشهد پس از ورود پیکر سردار سلیمانی به این شهر مقدس ایران بسیار قابل توجه بود.


روزنامه فرانسوی لوپاریزین مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در تهران را با توئیت «جمعیت انبوه در تهران برای تجلیل از سردار سلیمانی» پوشش داد.


خبرنگار روزنامه فرانسوی لوفیگارو: گسترده‌ترین تجمع در ایران بعد از رحلت امام خمینی (ره)

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران

«ژرژ ملبرونو» خبرنگار روزنامه فرانسوی لوفیگارو در توئیتی نوشت: تجمعاتی که از دیروز در ایران به مناسبت بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار می‌شود به احتمال زیاد گسترده‌ترین تجمع بعد از رحلت آیت‌الله خمینی در سال ۱۹۸۸ است.


عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم در توئیتی نوشت: این تشییع میلیونی بی‌سابقه شهید سلیمانی و همراهانش، مردم ایران و متحدان این کشور را برای رویارویی گسترده در چند جبهه با حضور چند گروه آماده می‌کند. انتقام، نزدیک شده است. انتظار اعدام از اجرای آن دردناک‌تر است. در روز‌های آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران


دریای سوگواران در تهران

پایگاه اینترنتی الجزیره انگلیسی ضمن انتشار عکسی از مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در صفحه نخست خود نوشت: دریای سوگواران در تهران؛ درخواست‌ها برای انتقام در پی ترور سلیمانی افزایش یافته است.

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران


شبکه‌های مختلف تلویزیونی در سطح بین‌المللی برگزاری مراسم وداع با سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که بامداد روز جمعه در حمله هوایی تروریستی آمریکا در عراق به شهادت رسید، به صورت زنده پوشش دادند.

شبکه‌های تلویزیونی سی ان ان، بی بی سی، الجزیره، رویترز، فرانس ۲۴ با پوشش زنده این مراسم با شکوه اعلام کردند میلیون‌ها نفر از مردم سوگوار تهران در این مراسم حضور یافتند تا سردار شهید قاسم سلیمانی را طی مراسمی با شکوه بدرقه کنند.

عکس منتخب رویترز از مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران

رویترز

مجری شبکه تلویزیونی بی بی سی گفت میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع پیکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس و یارانش در تهران حضور یافته‌اند تا به این سردار ادای احترام کنند. او همچنین گفت مراسم خاکسپاری سردار سلیمانی هم قرار است روز سه شنبه در زادگاهش در کرمان برگزار شود.

شبکه تلویزیونی سی ان ان تصاویر زنده‌ای را از تهران و تجمع گسترده مردم به منظور حضور در مراسم تشییع پیکر پاک سردار قاسم سلیمانی منتشر کرد. مجری برنامه سپس گفت به سبب شهادت سردار قاسم سلیمانی سه روز عزای عمومی در ایران اعلام شده است. بر اساس گزارش‌ها میلیون‌ها نفر در سراسر ایران در مراسم سوگواری برای سردار سلیمانی حضور دارند. 

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران


حضور میلیونی مردم تهران در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های گروهی ایتالیا داشت.

تلویزیون ایتالیا نیز با پخش مستقیم بخشی از این مراسم باشکوه اعلام کرد «اقیانوسی از مردم در تهران برای تشییع پیکر سردار سلیمانی شرکت کرده‌اند.»


حضور گسترده مردم ایران در مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی در رسانه‌های آلمان به ویژه اشپیگل بازتاب گسترده‌ای داشت.

اشپیگل نوشت: دختر سردار سلیمانی، «روز سیاه» را برای آمریکایی‌ها اعلام کرد.

اشپیگل آنلاین نیز تصاویری از تشییع باشکوه پیکر‌های سرداران مقاومت را در سایت خود منتشر کرد.


خبرگزاری‌ها، پایگاه‌ها و مطبوعات عربی، حضور میلیونی ملت ایران را در مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نایب رئیس سازمان بسیج مردمی عراق و همرزمان آن‌ها بازتاب دادند.

خبرگزاری سانا با اشاره به مشارکت میلیونی مردم در شهر تهران و دیگر استان‌ها در این مراسم و حضور مقام معظم رهبری برای اقامه نماز بر پیکر‌های شهدا، افزود شرکت کنندگان در این راهپیمایی، علیه آمریکا و جنایت وحشیانه آن شعار سردادند.

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران

از سوی دیگر، القدس العربی با انتشار تصویری از حضور گسترده مردم ایران در این مراسم، افزود: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم ایران نماز را بر پیکر سردار سلیمانی اقامه کردند. حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران و ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در کنار رهبر ایران حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم تصاویر فرمانده سپاه قدس و پرچم‌های قرمز به رنگ خون شهدا و پرچم‌های لبنان و عراق را در دست داشتند و موج جمعیت در اطراف دانشگاه تهران محل برگزاری نماز و در طول چندین کیلومتر در خیابان انقلاب و آزادی دیده می‌شد.

این پایگاه افزود: پلاکارد‌هایی در دست شرکت کنندگان در این مراسم بود که به زبان انگلیسی روی آن‌ها نوشته شده بود: «انتقام سخت».

از سوی دیگر، خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار تصویری از اقامه نماز بر پیکر شهدا، نوشت: میدان انقلاب و دانشگاه تهران عرصه حضور گسترده مردم در تشییع پیکر سلیمانی و همراهانش بود.

بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران

خبرگزاری العهد لبنان هم با انتشار چندین تصویر از مردم شرکت کننده در مراسم تشییع پیکر شهدا، بر حضور میلیونی مردم تهران در این مراسم تاکید کرد.

خبرگزاری آناتولی با انتشار تصویری از اقامه نماز بر پیکر شهید سردار سلیمانی و همراهانش، به حضور گسترده مردم ایران در مراسم تشییع پیکر شهدا اشاره کرد. این خبرگزاری افزود: شرکت‌کنندگان در این مراسم شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و خواستار گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی شدند.

خبرگزاری عراق هم با انتشار تصویری از اقامه نماز بر پیکر شهدا، افزود رهبر انقلاب ایران بر پیکر سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان اقامه نماز کرد.

بازتاب تشییع پیکر سردار سلیمانی و همرزمانش در رسانه‌های چین
 کانال ۱۳ «سی سی تی وی» چین و «سی جی تی ان» که شبکه انگلیسی زبانِ چین تلویزیون است، مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی را به همراه حضور میلیونی مردم در خیابان‌ها و همچنین مراسم اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری بر پیکر شهدا و سخنرانی‌ها را به صورت زنده و مستقیم پخش کردند.

تلویزیون چین در گزارش خود ضمن پخش مستقیم مراسم، اعلام کرد عزاداران ایرانی روز دوشنبه در خیابان‌های تهران به منظور مراسم ادای احترام به فرمانده نظامی ارشد کشورشان سردار قاسم سلیمانی که روز جمعه در حمله هوایی آمریکا در بغداد به شهادت رسید گردهم آمده اند.

برخی شبکه‌های اینترنتی و رسانه‌های معتبر این کشور مانند روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها نیز همچنان در حال پخش تصاویر مربوط به حضور میلیونی تشییع کنندگان پیکر سردار سلیمانی هستند.

روزنامه سعودی الشرق‌الاوسط با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای مقاومت در تهران نوشت: اسماعیل قاآنی، فرمانده جدید نیروی قدس سپاه قول ادامه راه سلیمانی و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه را داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا از تهران
۰۹:۵۲ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سردار سلیمانی مثل یاران امام حسین بود و هیچ فرقی نداشت. بنابراین ترامپ به مقدسات ما توهین کرده است.
امام زمان در سطح گسترده تری دنیا را فتح خواهد کرد. یعنی حتی بین مردم آمریکا و اروپا طرفدار خواهد داشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
انتقام باید خیلی خیلی بزرگ باشه و هرکی بگه نه نکنیم، جنگ میشه: ترسوی خائن هست. هرکی باشه ترسو و خائنه. هرکی که باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۷ دی ۱۳۹۸
اين را يادت رفت بنويسي خبرگزاري كشور برادر ودوست ما اسپوتنيك روسيه هم نوشت: سردار سلیمانی، استالین، لنین، پرنسس دیانا، مائو تسه تونگ، ماهاماتا گاندی از جمله مقاماتی بودند که چنين تشييع بيسابقه اي داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۵ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سردار سلیمانی هر چه داشت از توحید مخلصانه خود داشت, از اعتقادی که فقط می گفت "ایاک نعبد و ایاک نستعین" کاش بعضی مدیران این اعتقاد را داشتند, خداوکیلی اختلاس به چه مبلغی میتونه با این عزت برابری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
احسنت درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۷ دی ۱۳۹۸
باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

باز این چه رستخیز عظیم است کز زمین

بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم است
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۲:۲۱ ۱۷ دی ۱۳۹۸
با سلام .
درخواست نامگذاری یک خیابان مهم در شهر های بررگ ایران به اسم شهید بزرگوار و یار شهید سلیمانی ( شهید ابومهدی المهندس ) دارم .
باشگاه خبر نگاران جوان لطفا در این مورد مقاله ای بنویسید تا دین مردم ایران را به این شهبد بزرگوار تا حدی ادا کنیم . با تشکر .
Iran (Islamic Republic of)
فرزند سلیمانی
۰۱:۵۰ ۱۷ دی ۱۳۹۸
چی میشد توی این زمان که همه میخان برای ایران جون بدن و همه متحدن با هم اقا امام زمان ظحور کنن؟!! چی میشه این جمعه که سردار و از دست دادیم توی جمعه بعدی امام ظحور کنن تا بتونیم هم امریکا هم اسراعیل و نابود کنیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۷ دی ۱۳۹۸
خواهان انتقام سخت هستیم
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۲۳:۰۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مطمئنا خون به ناحق ریخته و شهادت مظلومانه سردار عشق و یارانش طومار جنایتکاران را در هم می پیچد
و شهادت این عزیزان تاثیر بیشتری در نابودی مستکبران واهد داشت .صهیونیستها و آمریکاییها کور خوانده اند با این جنایت قبر خودشان را کندند
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۲:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سلام دوستان عزیز سردار سلیمانی به علت اینکه ولایت مدار بود شد خداوند عالی اعلی عزیزش کرد عزیزان در ولایت مداری همه خوبیها هست ولایت مداری از ابتدا یعنی ولایت الله و در طول آن ولایت رسول الله و اهل بیتش و در نهایت ولایت ولی فقیه و این است رمز عزت سردار دلها که هر خوبی که هست در او سراغ دارید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
یک سلیمانی شهید نشد، یک ایران شهید شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
الان که آمریکا این جنایتو مرتکب شده سازمان ملل لال لال هیچی نمیگه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۷ دی ۱۳۹۸
از این پس بجای سازمان ملل بگویید سازمان حمایت از منافع آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سردار دل ها بود...
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
پاکترین مردان همیشه بدست رذل ترین و کثیف ترین جانوران شهید میشن همانطور که امام حسین به دستور یزید شهید شد سردار ما هم به دستور بدترین جانوران شهید شد روحش شاد و راهش مستدام
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۸:۲۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
نگرامی مردم آمریکا از کشته شدن فرزندان و سربازانشان ،قابل درک است! پیامی که می دهن که لطفا ما را نکشید. مردم ایران جنایت کار نیستند.اما پیرو قرآنی هستند که قصاص را حق خانواده ی مقتول می داند.خانواده ی سلیمانی، به وسعت تمام مردم ایران است! اگر می خواهید، فرزندان شما سالم بمانند ، به این مردک زردموی متکبر و ملحد بگویید، همانطور که قول داده، فرزندان و سربازانتان را از عراق و سوریه،خارج کند و آمریکا بازگرداند تا سالم بمانند و شما شاد! البته ترامپ تنها احمقی است که حتی به وعده و قول خودش هم گاهی عمل نمی کند! بنابراین او را مسئول کشته شدن سربازان تان در خارج از آمریکا و کشورهای مسلمان بدانید، و به یاد آورید که او خودش را سکه ی یک پول کرده است(یک دلار مزد برای یک سال ریاست جمهوری) بنا بر این هزینه هایی که ملت آمریکا در قبال از دست دادن سربازان خود پرداخت می کند را نبایستی فراموش کرد که همه از آفت این ترامپ یک دلاری ،عاید ونسیب ملت آمریکا می شود! مرده باد ترامپ ملعون! آمین!
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۱۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سردارهمیشه زنده قلبها :هم در جبهه هم در سازندگی وهم در سطح بین المللی وحالا هم با شهادت پر افتخارش برای چند صدمین بار باعث سربلندی ایران عزیز شد.
ای کاش به زودی شاهد مرگ ترامپ قمارباز جنایتکاز باشم : تا ببینیم با آن همه تشکیلات چند نفر برایش جمع خواهند شد .البته منظورم مردم عادی هست نه گفتاران وشغالان وجنایتکاران مثله خودش.
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
این آتشی که توی دل همه ی ما ایرانی ها روشن شده امریکا و اسرائیل را خواهد سوزاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
پراید چنده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
چقدر حقیری...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
میلیونها آدم را دیدم که همه با پای پیاده آمده بودن حتی کفش های آنها هم جا ماند! ولی پا برهنه رفتند.
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
چند شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۷ دی ۱۳۹۸
نمک به حروم بودن یعنی امثال شما..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۷ دی ۱۳۹۸
مرررررگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۱۹ ۱۷ دی ۱۳۹۸
برو از اونی که بهش رای دادی بپرس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۷ دی ۱۳۹۸
همونایی که با انفعالشون در شهادت سردار مقصرند موجب بدبختی مردم شدند.
Iran (Islamic Republic of)
پیروزه
۱۷:۱۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
در کتاب ها بنویسید...یکی خــــدا را مینویسه (سردار دلها ژنرال قاسم سلیمانی )
اون یکی همزاد ابلیسه (ترامپ)
Iran (Islamic Republic of)
پیروزه
۱۷:۰۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ماشاالله... افتخار میکنم که یک ایرانیم ، افتخار میکنم به این ملت به این شور به عهد و وفاداری این مردم بی نظیر،افتخار میکنم به قوم بی نظیر ایرانی... سردار دلها وجودت و شهادتت نقطه عطف پیروزی ما ایرانیاست...بهت تبریک میگم شهادت پر از برکتت را...
Germany
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
فقط انتقام
انتقام انتقام انتقام طاقت مان تمام شده بیشتر از این نمی توانیم منتظر بمانیم.نیروی زمینی هم خواستید ما هستیم.
من هستم
همه هستن
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
این بعهده تشخیص مصلحت حفظ نظامه نه شما جانم
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۶:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
قربونت برم سردار دلها که هم زندگی ایت و هم شهادتت و هم نام ماندگارت برای این مملکت پر از خیر و برکت است.
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۶:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
قربونت برم سردار دلها که هم زندگی ایت و هم شهادتت و هم نام ماندگارت برای این مملکت پر از خیر و برکت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
در هیچ جای دنیا چنین اتحاد محکم و استواری وجود ندارد و دشمنان باید دنبال سوراخ موش بگردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
شنیده شده که حدود صد میلیون نفر از تهران در این مراسم شرکت کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
چرت نگو . 5 میلیون نفر حداقل و حداکثر 8 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
داود جعفری
۱۷:۴۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
حاجی صد ملیون باور کن تو تهران جا نمیشن
میگن حدود 5 ملیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
عزیز صد میلیون از کجا اوردی این که بیشتر جمعیت کل ایرانه
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
عالی بود ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
فرزند سلیمانی
۰۱:۴۳ ۱۷ دی ۱۳۹۸
کل تهران 10 میلیونن!!! بعد کل ایران 80 میلیونن!!!!!! چجوری صد میلیون؟!!! شاید از این 10 میلیون 7 میلیون یا 6 میلیون نفر اومدن!!!!!! شما انگار از کشورای خارجی یه چند میلیونی ادم قرض کردی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
جمعيت كل ايران هشتاد ميليون نفر چطور تهران شده صد ميليون؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۷ دی ۱۳۹۸
منظورش اين است كه صد ميليون شركت كردن و 700ميليون هم شركت نكردن .بهتره بگيم ده ميليون شركت كرده اند و 70 ميليون هم در خانه ها ماندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
انتقامی میگیریم بهتر از انتقام مختار و نه مثل توابین
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
این بعهده تشخیص مصلحت حفظ نظامه نه شما جانم
Iran (Islamic Republic of)
سرباز سید علی
۱۵:۴۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
#سخت ترین انتقام_گوش به حرف ولایت فقیه
#سخت ترین انتقام_جهاد با نفس_کابوس آمریکا
#سخت ترین انتقام_هر نفر یک سردارسلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۳۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
تک تک قطرات اشک رهبرمان چون موشکی بر قلب تان فرود خواهیم آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ماشاالله لاحول ولاقوه الاباالله العلی العظیم
این جمعیت خارچشم دشمنان است.خون سرداران شهیدچهره ی پلید جنایتکاران رو برای همه دنیا آشکارکرد.
France
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
عزت و شهادت پاداش تقوا و اخلاص سردار دلها بود.
کسی که وجودش امنیت و شهادتش وحدت بخش بود.
منتظر باشید بغیر از مسئولین و دستگاه های دولتی در ایران ، انتقام خون سردار عزیزمان به سخت ترین وجه ممکن توسط شاگردان نزدیکانش گرفته خواهد شد‌ .
Germany
محمد
۱۵:۱۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
جنگ جهانی سوم را آمریکا آغاز کرد ایران هر طور که شده باید خود را به قاره آمریکا برساند تا به مردم آمریکا گوشزد کند که ما ویتنام یا آلمان زمان جنگ جهانی دوم نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۱۵:۱۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر ترامپ.همه قاسم سلیمانی رو دوست داریم.خداوند او را با شهدای کربلا مهشور کنه.
Iran (Islamic Republic of)
نجیبه
۱۵:۱۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ برامریکای جنایتکار انتقام سخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۰۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
حاج قاسم نه تنها ایران بلکه دنیا برایت گریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
با حسین باش پادشاهی کن بی حسین باش هرچه خواهی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ قمار باز باید ادب شود تا روزی به روزگاری احمقانه تصمیم نگیرد اگر جواب ترامپ ندادیم فردا عربستان و اسرایل هم برامون شاخ وشونه میکشه.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۴۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مردان خدا هم حضورشان مایه عزت ،امنیت برکت و اتحاد است هم شهادتشان دلها را نرم میکند و راه خدا را نمایانتر میسازد و رهروانش را بیشتر
سردار مهربانیها شهادتت مبارک
اما انتقامی سخت باید از امران و حامیان انها گرفت از جان مال انها هردو باید گرفت چرا که دنیا طلبان اموالشان را از جان عزیزتر دارند
درگام اول پایگاهی که پهباد از ان برخاسته باید کاملا منهدم شود و تنگه هرمز بر روی شناورهای جنگی امریکایی بسته شود
در گام دوم کشورهای حاشیه خلیج فارس باید از درون درس عبرتی سخت دریافت کنند تا دست از همراهی با امریکا بردارند
در گام سوم اسراییل تا فتح نهایی نباید روز خوش ببیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
انتقام میخوام خودم فدای سردار قلب ها
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۴:۳۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
این معنای واقعی خون پراز برکت است..هنوز مدت زیادی نگذشته که امریکا از درون اشفته شد ..با عراق متحد شده ایم و یک ملت یکصدا شده اند..انگار جان تازه ای به کالبد معنوی مردم وارد شده
Kuwait
قاسم سلبماني شماره 60000000000
۱۴:۲۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
كسي كه دستور حمله را صادر كرده يعني شخص ترامب احمق با هر هزينه و هر طريقه كه امكانش هست بايد به درك واصل بشه تا حكام بدونن كه كشتن هر ايراني برابر با كشتن خودشون هست و انهدام حداقل يكى از بايكاههاي امريكا در منطقه در اسرع وقت ممكنز
Germany
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
یکی؟
Iran (Islamic Republic of)
جمالی
۱۴:۱۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
چراسپاه هیچ کاری نمیکنه مامنتظرانتقام خون شهیدسلیمانی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
باید تمام پایگاه های امریکا تا شعاع 2000 کیلومتری از ایران جمع بشه. این بهترین انتقامیه که میشه گرفت
Germany
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بهتره یه موشکی هم به خود خاک آمریکا بخوره تا بفهمن ایران ویتنام نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۴۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
اگر واکنش سختی از سوی ایران صورت نگیرد ،ترامپ جرات بیشتری پیدا میکند.وفشاروضربه بزرگتری به ایران وارد میکند .
کافیست ایران تنگه هرمز را برروی تمام نفتکش ها ببندد.
تا اریک سو قیمت نفت چند برابرگردد،واز سوی دیگر آمریکا و اروپا را با یک بحران نفتی شوکه کند
در واقع ساده‌ترین ،کم هزینه ترین ،سریعترین واکنش ایران دنیا رامات ومبهوت میکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بزرگ ترین ضربه را زده .شخص دوم کشور رو شهید کرده .باید انتقام سایبری . روانی و نظامی گرفته بشه /
-
محقق
۱۳:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرد خدا باشي عزيز دل ميشوي چون در نزد خدا عزيزي.سليماني.حججي.همداني.همت.جهان آرا.باقري.شهرياري.احمدي روشن.باكري و.و.و............. براي ناموس ملت و سرزمين جان دادن .سردار عزيز وطن شهادت مبارك
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۳۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سردار دلها من تا الان فقط بفکر فروش و کسبم بودم ولی از اون ساعتی که شنیدم ترورت کردن میگم خدایا کاری کن بتونم برم و انتقام سردارمونو از تک تک سربازان آمریکایی بگیرم دوست داشتم الان سپاه به من اجازه میداد میرفتم عراق واقعا وقتی دیدم ظریف داره می خنده دوست داشتم خفش کنم.
Iran (Islamic Republic of)
دکتر مسعود ث
۱۳:۱۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
هر جا دیدین کفتر ها خوشحالی میکنند ، بدانید یک "شیر" جان داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
کفتار نه کفتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
هر کسی که از جنگ میترسه،کاسه کوزه ش رو جمع کنه از ایران بره .هرررررری. به سلامت.ایران جای ترسوها نیست
Germany
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
کسی نمیرد همگی برای شهادت آماده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
هر کس موافق نابودی اسرائیل و امریکا نیست از کشور ایران که مدیون سرداره باید فرار کنه ..هررررری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
انتقام سخت را فورا بگیرید تهدید های ترامپ هم هراسی ایجاد نمی کند ترامپ یک لات توییتری است مرد عمل نیست مرد جنگ نیست کره شمالی را هم فقط از پشت موبایل تهدید می کرد

قاطع انتقام بگیرید تا جایگاهمان مستحکم شود وگرنه این کشور های دو ریالی حاشیه خلیج فارس هم برای ما دم در می آورند .
اگر انتقام بگیریم همه از ترس سر جایشان می نشینند .ببینید چطور الان عربستان از ترس خفه شده و هیچ اظهار نظری نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بقرآن دیگه طاقتی نمونده برامون بزنیم تا کمی آروم شیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۴۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
فقط انتقام سخت به موقع
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۴۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
فقط انتقام سخت به موقع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
اگر سپاه بازوی قدرتمند و حافظ عزت مردم است که حتما هست باید فورا تا خون سردار خشک نشده درسی به سیاستمداران و نظامیان نادان امریکایی بدهد که تا قرن ها از نام ایران هم لرزه به اندامشان بیفتد

نگذارید انتقام شامل مرور زمان بشود .انتقام سریع دلچسب و مرهم دل مردم است

تا داغ بر دل ملت ایران است داغ دل مردم را با انتقام فرو بنشانید

#انتقام_سخت
#انتقام_سریع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ باید کشت واسرائیل روباید شخم زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
روحش قرین رحمت واقعا شهادت وی سبب شدتمامی مردم ایران اعم از انقلابی و ضد انقلاب باحجاب و بی حجاب مومن و غیر مومن مسجدی و غیر مسجدی همه و همه قشر مردم باهم متحد شدند خون او سبب اتحاد شد برعکس چیزی که امریکا فکر می کرد برعکس چیزی که سگ زرد امریکایی فکر می کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۲:۳۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۲:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
کی وقت انتاقام می رسه؟خون به جگر شدیم!ملت منتظر است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ان الله مع الصابرین
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۰۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
جهانیان حضور دها میلیونی عاشقان خط امام حسین را در وداع با پیکر پاک سردار دلها مشاهده کردند ودیدند جز عده ای کوردل که خود را به خواب حماقت زده اند.
فقط وفقط جسم سردار سلیمانی از بین مارفت و راه واهدافش همچنان ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۱:۵۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما جوانان ایران از امروز، تک تک قاسم سلیمانی هستیم که با هوش و نبوغمان قاتلین او و حامیان قاتلین او را از این جهان، نابود و ریشه کن خواهیم کرد.
و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین
بسم الله قاسم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
انشاالله بعدازمراسم تشیع شاهدانتقام سخت باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما جوانان ایران از امروز، تک تک قاسم سلیمانی هستیم که با هوش و نبوغمان قاتلین او و حامیان قاتلین او را از این جهان، نابود و ریشه کن خواهیم کرد.
و مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین
بسم الله قاسم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما جوانان ایران از امروز، تک تک قاسم سلیمانی هستیم که با هوش و نبوغمان قاتلین او و حامیان قاتلین او را از این جهان، نابود و ریشه کن خواهیم کرد.
بسم الله قاسم...
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۱:۴۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سردار قربونت برم داع زدی بر جگرم.یا امام زمان این هدیه رو از ما بپذیر
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۱:۴۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
عزت و ذلت بدست خداوند است .هر کس با خدا باشد اینگونه عزت پیدا میکند و هر کس با خدا دشمنی کند ذلیل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سردار بزرگ
پدر مهربان و عزیز
حاج قاسم سلیمانی
من هم آمدم اما به اندازه توانم
جمعیت موج می زد
واقعاً رستاخیز بود
چنین جمعیتی را ندیده بودم
خون شما شهدا چه کرد با این سرزمین و با دلها
همه عاشقانه آمده بودند
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۱:۳۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ با عزت هزاران بار از زندگی با ذلت بهتره ،خدایا عاقبت ما رو ختم به شهادت بگردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
زینب جان پدرت دین خودشان به اسلام را ادا کرد . انتقام برجای خودش محفوظ است . وظیفه ما و شما تلاش برای ادامه دادن راه اوست . به تو افتخار میکنم سخنرانی تو در تهران اراده را در دلم مضاعف کرد . لبیک یا زینب .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
لعنت بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
قدرت حاجی پور
۱۱:۲۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
خون سرخ حاج قاسم جوشش شور عاشورایی برای حسینیان زمان است ای یزید زمان ترامپ ملعون انتقامی سخت در انتظار توست مرگ بر آمریکا مرک بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
&*****&
۱۱:۲۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
نام سردار سلیمانی هرگز فراموش شدنی نخواهد بود و راهش همچنان ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ بمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه ترامپ را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
اشکم بند نمیاد واقعا قبل از این اتفاق همش حرص میخوردم چرا ی توافقی نمیشه که اوضاع زندگی مردم بهتر شه الان با همه ی وجودم از آمریکا از دولتش از ملتش از مردمش از سربازاش از هر چی که به آمریکا مربوط میشه متنفرم متنفرم همش دلم میخواد بگم مرگ بر آمریکا
به سردار قول دادم منی که دارم پزشکی میخونم فقط واسه این خاک این مملکت خدمت کنم دلم نمیخواد دیگه از این مملکت لحظه ای برم
سردار خدا به همرات .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
اشکم بند نمیاد سردار دل ها دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۱۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سردار عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل من آماده رزم و جهاد در راه خدا هستم باید از ناموس وکشور دفاع کرد خاک من جان من -محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
همه مردم خونی که در رگهاشون جاری است را مدیون حاج قاسم سلیمانی اند . اگر لطف خدا و تلاش های حاج قاسم نبود معلوم نبود داعش چقدر ایرانی را کشته بود . خدایا چه داغی بر دل ملت گذاشتند . بمیرم برای دلت رهبر عزیزم. خدا لعنت ات کنه ترامپ. الهی به بدترین شکل ممکن به درک واصل شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
#انتقام _سخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
آنهایی که به هر علتی نتونستند در مراسم شرکت کنند ولی ارادت و دلهایشان بیشتر بود که کمتر نبود عاشق سردارند و رهرو راهشان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
باید زیر گل برود آمریکا و اسرائیل.
گور خود را باید هر چه زودتر بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
دکتر جکوز
۱۱:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ کشته خواهد شد
به دست چه کسی؟؟؟
خدا میداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
جوانه ای که با خون سردار شروع به رشد کردن کرد هنوز اندازه یه نهال کوچک خاورمیانه رو فرا گرفته
صبر کنید وای به حال امریکا و اسرائیل وااااای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
من خودم تا قبل از شهادت سپهبد حاج قاسم یه ذره دیدم عوض شده بود ولی حالا برای اسلام تا میتونم هر کاری میکنم الله اکبر مرگ بر دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ارمغان خون شهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
شللیطان بزرگ امریکاست . مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
علی رباطی
۱۱:۴۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بخدا قسم حرف دل مرا زدی ،این شهید مظلوم این سردار دلها دوباره ما را متحد کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
توی این 32 سال که از خدا عمر گرفتم نه میدنم سیاست چیه نه حال و حوصله این حرف ها رو دارم.
فقط اینو بگم از روز جمعه تاحالا اشک چشمام خشک نمیشه
واقعا که لحظه لحظه نفس کشیدن هامون ، آرامشمون ، شب ها راحت خوابیدنهامون مدیونشیم...

ای کاش ای کاش ای کاش رهبری اجازه جهاد میدادن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
الله الکبر مرگ بر دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
شیطان بزرگ امریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سردار دلها سلام
شهادت گوارای وجودت که لایقش بودی
انتقامت رامی گیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۰۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
انتقام سخت یعنی هزاران سردارسلیمانی ازکل دنیا حتی خود امریکا تربیت میکنیم تاعلیه ترامپ ودارودستش بیستن ومبارزه کنن .
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۵۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
آمریکایی های احمق همیشه روی کاغذ محاسبه می کنند. ولی معنویات رو در نظر نمی گیرند. روی کاغذ فکر می کنند با حذف فیزیکی می توانند جلوی یک جریان رو بگیرند و لی نمی دانند که اخلاص و مظلومیت آن شخص می توانند برایشان خطرناک تر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما جنگ نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما پیروزی حتمی در جنگ پیش رو میخواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
کی خواسته بجنگه ،جنگ نمیشه
Korea (Republic of)
احمد
۱۰:۱۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما هم جنگ نمیخواهیم اما ننگ هم نمیخواهیم و اگر دشمن بهمون ضربه زد ساکت نمینشینیم و از دین و ناموس و وطنمون دفاع میکنیم
شما فعلا برو یه جایی کز کن و بلرز
چون قطعا از انتقام سخت شوکه خواهید شد
یه جون دارم فدای اسلام و رهبر و میهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
خودتو بزن به دریا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ولی انتقام را می خواهیم .
Iran (Islamic Republic of)
ر.ج
۱۰:۴۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
کی حرف از جنگ زده؟لااقل 1ذره حس همدردی داشته باشید.بهترین و وفادارترین سردارمون رو ناجوانمردانه شهید کردن. یکی از مقامات بلندپایه کشورمون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما جنگ نمیخواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ایرانی دریای غیرت است .اگر ببیند به وطن یا ناموس وطن دست درازی شده هیچ درس وابایی از جنگ و حتی حتی کشته شدن ندارد چون میداند راهش راه حق است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما هم جنگ نمی خوایم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
پس باید وطن و ناموس را به امریکا هدیه بدهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بزدل ترسو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
توبه گرگ مرگ است اینها اگه نابود نشن دنیا رو تیره وتار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۷ دی ۱۳۹۸
معلومه تو را بد جوری از سایه جنگ ترسونده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
شماها از جنگ چی میدونید اخه ...میدونید هر لحظه مرگ عزیزانتون رو جلو چشمتون ببینید چقدر سخته ؟ما جنگ نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۰:۱۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما جنگ نمیخوایم ولی اگه ایران به این اتفاق پاسخی نده خدا میدونه که بعد تر ها چه کارای دیگه ای ازشون سر میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
تو خیلی مثلا می فهمی .
United States of America
ا
۱۱:۰۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
باید کاخ سفید امریکا نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما جنگ نمیخواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
من جونمو فدای ایران و مسلمان عزیزم می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ماجنگ طلب نیستیم این آمریکاورژیم اشغال گرقدس است که خون پاک ترین انسان هاراناجوانمردانه برزمین می ریزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
تو از انسانییت چی میدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
مازندراني
۱۲:۲۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
جان بي مقدار تو چه ارزش دارد! دوازده سالم بود خط مقدم جنگ را ديدم و دو برادر در جنگ تحميلي از دست دادم چقدر ترسو هستيد شما !
اگه انسان خواهي نخواهي ميميره چه بهتر با عزت بميره!
خدا جربزه شما را بيشتر كنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ماهم جنگ نمیخواهیم اما بی وجدان هم نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
پدران ما در دفاع مقدس جنگیدند اگه ما الان امنیت داریم به خاطره جنگیدن مردان قدیم ما هست، ما هم در تامین امنیت فرزندانمان باید نقش داشته باشیم، دشمن همیشه هست، آمریکا همیشه دشمن است.
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۴:۲۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بسم الله الرحمان الرحیم
ما باید انتقامی سخت از آمریکا بگیریم مهم نیست که آمریکا چه قدر قدرت داره
ما مسلمان هستیم و در مقابل جنایت می ایستیم حتی اگر نتوانیم جنایت کاران را شکست دهیم ولی می ایستیم
اگه جنگ بشه و تو جنگ بمیری مرگی با شرافت است
اما اگه از ترس اینکه آمریکا به ما حمله کنه ده سال هم زندگی کنی مثل یه مرده هستی که فقط فکر میکنه زنده ای
تو هم اگر این زندگی رو دوست داری وقتی جنگ شد از ایران برو کسی جلوتو نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۲۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما دیر یا زود میمیریم. ولی من به شخصه ترجیح میدم تو میدان جهاد و در حال جهاد در راه اسلام شهید شم تا این که سالها عمر کنم و آخر سرم بر اثر بیماری یا ... بمیرم. این راهیه که کربلا و امام حسین و حضر عباس و اهل بیت بهمون یاد دادن . ما 1400 ساله منتظر این روزاییم که ثابت کنیم اگه امام زمان ظهور کنه انقدر قدرت داریم و لیاقت داریم که با جونمونم که شده ازش دفاع کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۷:۴۴ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام ما جنگ نمیخواهیم. مثل جنگ با را عراق. اما جنگ رو شروع کردند و باید تمومش کنیم. می ترسین از ایران خارج شین. از آمریکاییها یاد بگیرین. سالانه هزازان آمریکایی برای جنگ تو پایگاه های دور تا دور هم جمع شدند. ما رو به زور وارد جنگ کردن و حالا که وارد شدیم بزدل و ترسو و احمق نیستیم.
الله اکبر
من کف پوش حاضرم بمیرم و ننگ را نپذیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
امریکا فکر کرد با شهادت سردار همه چیز تموم شد خیر همه چیز شروع شد من ایمانم ضعیف بود الان قوی شد اولین تو دهنی رو میخورید امریکایی های پست فطرت
۱۲
آخرین اخبار