رئیس پلیس راهور استان همدان از اجرای طرح ترافیکی ویژه مراسم شهید سلیمانی در همدان خبر داد.

طرح ترافیکی ویژه مراسم شهید سلیمانی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری،رئیس  راهور استان همدان گفت: فردا  تردد همه نوع وسایل نقلیه از ساعت هشت صبح از خیابان‌های باباطاهر، شریعتی، شهدا و تختی به سمت میدان حضرت امام خمینی (ره) تا پایان مراسم ممنوع است.

او افزود: همچنین توقف وسایل نقلیه شامل موتورسیکلت و خودرو در محل تجمع و مسیر تردد عزاداران ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل نسبت به جابه جایی خودرو‌ها اقدام می‌شود.

سرهنگ فکری ادامه داد: با توجه به پیش بینی حضور گسترده شهروندان و هیات‌های عزاداری در این مراسم و در صورت ازدحام جمعیت، تردد‌ها از حلقه دوم شهر شامل تقاطع تختی، میدان آرامگاه بوعلی، تقاطع خواجه رشید و میدان امامزاده عبدالله نیز ممنوع می‌شود.

او گفت: ورود و تردد موتورسیکلت به میدان حضرت امام خمینی (ره) و پیاده راه‌های بوعلی و اکباتان نیز در این ساعات ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

در این اطلاعیه از شهروندان درخواست شده است که با استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کاهش حجم ترافیکی و جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی، پلیس راهور را در اجرای ماموریت‌های محوله یاری کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.