بسته اخبار حوادث قزوین امروز شانزدهم دی ۹۸؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی فردا در قزوین / یک کشته در حادثه رانندگی / کشف آرد قاچاق و مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شانزدهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: به مناسبت برگزاری مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام خمینی (ره) واقع در بلوار آزادگان قزوین از ساعت ۱۰ صبح فردا سه شنبه ۱۷ دی تا پایان مراسم محدودیت‌های ترافیکی به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

۱- بلوار آزادگان مسیر شمال به جنوب از زیر پل شهید رجایی تا تقاطع خلیج فارس

۲- بلوار آزادگان مسیر جنوب به شمال از تقاطع خلیج فارس تازیر گذر پل شهید رجایی

۳- خیابان ساحل مسیر شرق به غرب حدفاصل تقاطع مفتح تا تقاطع مسجد امام

۴- خیابان کشاورز مسیر غرب به شرق تا تقاطع مسجد

۵- کلیه کوچه‌های ضلع غربی مسجد به سمت مسجد امام

سرهنگ حسن پور از همه شهروندان و ارادتمندان به آن شهید بزرگوار درخواست کرد که همچون گذشته برای تسهیل در عبور و مرور و کنترل ترافیک با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

رئیس پلیس راهور استان همچنین به شهروندان توصیه کرد در این روز بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا فضای پارک برای خودرو‌های مسافرانی که برای شرکت در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، مهیا باشد.

یک کشته در تصادف پژو ۴۰۵ با موتور سیکلت در قزوین

رئیس پلیس راهور استان گفت: بر اثر برخورد دستگاه پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت، موتور سوار به علت شدت جراحات جان باخت.

سرهنگ حسن پور با بیان اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی در دست بررسی است از موتورسواران خواست:ضمن استفاده از کلاه ایمنی درجهت کاهش ضربات وارده با سرعت مجاز و مطمئن رانندگی و از انجام حرکات نمایشی و خطر آفرین خودداری کنند.

کشف بیش از ۶ تن آرد خارج از شبکه توزیع در آبیک

سرهنگ مجید حسنوند فرمانده انتظامی آبیک گفت: ماموران انتظامی از یک انبار در این شهرستان ۱۶۸ کیسه ۴۰ کیلویی آرد خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای کشف شده ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف بیش از ۶ کیلو گرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت:در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از استان‌های مرکزی خریداری و قصد انتقال آن به استان‌های شمالی کشور را دارد.

او افزود: بلافاصله پس از دریافت خبر و هماهنگی‌های بعمل آمده اکیپی از ماموران مجرب اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر قزوین در ورودی استان مستقر شدند و خودرو ۲۰۶ مورد نظر را، در عوارضی قزوین- رشت شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۶ کیلو و ۲۵ گرم تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار