مردم یمن در محکومیت ترور سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس به دست تروریست‌های آمریکایی در صنعا راهپیمایی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، مردم پایتخت یمن در یک راهپیمایی پرشور ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران و ابومهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی را محکوم کردند.

راهپیمایی گسترده مردم پایتخت یمن در محکومیت ترور سردار سلیمانی

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان و فرماندهان مقاومت جبهه مقاومت طی حمله ناجوانمردانه بامداد جمعه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

اهالی استان صعده یمن نیز امروز، دوشنبه، با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی بزرگداشت شهادت دو فرمانده مجاهد، جنایت ترور آن‌ها را محکوم کردند و در بیانیه‌ای شهادت مجاهدان بزرگ عرصه مقاومت را به دو دولت و ملت ایران و عراق تسلیت گفتند.

راهپیمایی گسترده مردم پایتخت یمن در محکومیت ترور سردار سلیمانی

ضیف الله الشامی، وزیر رسانه یمن در سخنان خود با محکوم کردن جنایت آمریکا اعلام کرد: خون شهیدان سلیمانی و المهندس بخشی از خون مردم است و آن‌ها شهیدان تمام ملت‌ها هستند. این شهدای عزیز تنها به ایران و عراق تعلق ندارند بلکه به تمام ملت‌ها و آزادگان جهان متعلق هستند.

وی با اشاره به بارانی که در حال باریدن است گفت که این باران برکتی از خون شهیدان است و به پیروزی بشارت می‌دهد و تاکید کرد که مردم و امت اسلامی علیه استکبار آمریکایی و صهیونیستی می‌ایستند.

در بیانیه این مراسم شهادت مجاهد بزرگ حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس و یارانشان به رهبر معظم، حکومت و ملت ایران و همچنین ملت مسلمان عراق تسلیت گفته شد.

در این بیانیه آمده است: در راستای مسئولیت دینی و انسانی، ایمان به وحدت هدف و مسیر فرزندان جهان اسلام و همبستگی با دولت‌های ایران و عراق در مقابله با دشمنی آمریکا مردم خونخواه یمن به خیابان‌ها آمده‌اند تا اعلام کنند در کنار ملت‌هایی هستند که به دنبال مقابله با سلطه‌گری و جنایات آمریکا هستند. جنایت‌های آمریکا علیه امت اسلامی جدید نیست. آمریکا در اصل دشمن جهان اسلام و مسلمانان است و تاکنون هزاران نفر را در سراسر جهان به خاک وخون کشیده و سیاست این کشور همواره بر پایه سلطه و تجاوزگری و کشتار است.

مردم یمن در این بیانیه ضمن محکوم کردن حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی و اشغال عراق و افغانستان، این شیطان بزرگ را مسئول فتنه‌گری در میان مردم معرفی کردند.

این بیانیه جنایت ترور سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس را بیانگر وحشیگری آمریکا دانست و گرفتن انتقام این جنایت و سایر جنایات آمریکا را حق مردم اعلام کرد و ملت‌های اسلامی را به برخاستن برای اجرای طرح آزادی اسلامی و رهایی از سیطره مستکبرین و اشغالگران فراخواند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
نصر من الله و فتح قریب
آخرین اخبار