سیل جمعیت نشان داد آرمان های امام همچنان زنده است

نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم شهید سلیمانی گفت: سیل جمعیت نشان داد آرمان های امام همچنان زنده است.

سیل جمعیت نشان داد آرمان های امام همچنان زنده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم شهید سپهبد قاسم سلیمانی با اشاره به شکوه و عظمت تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: چشم جهانیان از عظمت انسانی مخلص و مجاهد فی سبیل الله خیره شده است .

او ضمن ضمن تسلیت سردار سلیمان، گفـت: شهید سلیمانی عزیز شد زیرا برای عزت اسلام و امنیت کشور و ناموس مسلمانان تلاش کرد .


 آیت الله شعبانی با اشاره به عزتی خداوند را به این شهید عزیز عطا کرد، گفت: این شهید بزرگوار با تلاش و مجاهدت خودش عزت ایرانی را حفظ و قدرت‌های بزرگ را تحقیر کرد.
 امام جمعه همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی با تفکر تکفیری و داعش که زاییده آمریکا بود مبارزه کرد، گفت: امروز در منطقه و جهان  امنیت ما مدیون سردار سلیمانی هاست و در نطقه پرخطر احساس امنیت  کامل داریم.

او با بیان اینکه تبعیت او از ولایت رمز محبوبیت این شهید بزرگوار است، بیان کرد: ولایت پذیرای این بزرگ مرد کم نظیر بود و این او را عزیزکرد.

شعبانی با بیان اینکه  ما با تهدید‌های او علیه آمریکا و دشمنان احساس غرور میکردیم، بیان کرد:   با کدام قواعد ظاهری می‌توان این همه حضور میلیونی را خلق کرد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کردک راه محبوب شدن نزد مردم محبوبیت نزد خداوند است  و سردار دل ها محبوب خدا و مردم شد.

او با بیان اینکه همه انسان‌های آزاده متوجه این شهادت شدند، گفت:   درست است که این سردار عزیز را از دست دادیم، اما برکت‌های زیادی از خون این شهید بزرگوار نصیب مردم ایران خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه مردم اهل مقاومت و مبارزه با استکبار هستند، گفت: افق نگاه ما مبارزه با مستکبران و دفاع از مظلومان عالم است.

امام جمعه همدان  با بیان اینکه مشکلات اقتصادی فراوانی در کشور داریم،گفت:  اما حضور چند میلیونی مردم در تشییع این شهید بزرگوار پیام تداوم مقاومت است.

شعبانی با بیان اینکه این جنایت فقط از دست آمریکا بر می‌آید، گفت:  آمریکا بداند نفرت در قلب این مردم خانه آمریکا را ویران  خواهد کرد.

او با بیان اینکه آمریکا در جریان برجام خیانت کرد، گفت: در چهل سال گذشته هر اتفاق شومی در جهان افتاده است آمریکا نقش داشته است و امروز ترس در وجود سردمداران آمریکا مستولی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه خواسته مردم عزیز اتحاد مسئولان برای انتقام‌گیری از آمریکاست، گفت:  همه ما در دفاع از آرمان ها یکپارچه هستیم به همراه ملت مظلوم عراق ، یمن و سوریه و لبنان دشمن مشترک داریم و در یک جبهه می جنگیم.

شعبانی با اشاره به اینکه این وحدت و انسجام را باید قدر دانست، گفت: مسئولان باید تمام تلاش را بکنند و خادم مردم باشند

او بیان کرد:  رهبر معظم انقلاب به مردم ایران و پایداری و بزرگواری و در صحنه بودن مردم اعتماد دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان از حضور پرشور مردم همدان برای حضور در این مراسم باشکوه که شاید در چهل سال گذشته کم نظیر است، تقدیر کرد.

 انتهای پیام/ن.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.