انجمن اسلامی یک فرصت ارزشمند برای یادگیری است

فرماندار شهرستان گفت: انجمن اسلامی یک ظرفیت و محیط یادگیری و رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در دیدار با مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انجمن اسلامی در راستای رشد علمی، آموزشی و معنوی دانش آموزان حرکت می‌کند اظهار داشت: فعالیت در این تشکل‌ها می‌تواند بهترین ظرفیت را برای رشد و بالندگی فردی، اجتماعی و مسئولیت پذیری در قشر جوان فراهم کند.

او تشکل‌های دانش آموزی را یک ظرفیت و محیط یادگیری بیان کرد و افزود: تشکل انجمن اسلامی یک فرصت ارزشمند برای یادگیری و رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت است.

ملکی اضافه کرد: تشکل‌های دانش آموزی به ویژه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باید سهم بیشتری را در فرآیند یادگیری و یاددهی به خود اختصاص دهند.

مرتضی جهانبازی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار گفت: مهمترین دغدغه اتحادیه در کنار فعالیت‌های دینی و فرهنگی، مسأله درسی و علمی دانش آموزان است که وضعیت درسی دانش آموزان به طور مرتب توسط مربیان رصد می‌شود.

تشریح وضعیت فعلی انجمن‌های اسلامی در سطح مدارس شهرستان و همچنین تبیین برنامه‌های شاخص اتحادیه انجمن‌های اسلامی از مهمترین مسائل مطرح شده در این دیدار بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار