شهردار چابهار گفت: بزرگراه سه راهی رمین به طرف گواتر و میدان هیات سه نفره در شهر چابهار با تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

یک بزرگراه و یک میدان در چابهار به نام سردار سلیمانی نامگذاری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمدیونس حقانی شهردار چابهار  اظهار داشت: در راستای گرامیداشت و یاد وخاطره سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نخستین بزرگراه در دست ساخت چابهار از سه راهی رمین به طرف گواتر بطول ۱۱۰ کیلومتربه نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

او بیان کرد: این بزرگراه چابهار به طرف گواتر از نوار ساحلی گذر می‌کند و با چشم انداز‌های زیبای دریا، کوه‌های مریخی، ساحل ماسه ای، صخره‌ای و عبور از روستا‌های کمب، رمین، احمدآباد، پُشت، پسابندر و بریس به نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در منطقه گواتر ادامه دارد.

شهردار چابهار گفت: میدان ورودی شهر از سمت شهرستان‌های سرباز و ایرانشهر که تاکنون به میدان هیات سه نفره معروف بود و هر مسافر و گردشگری در ابتدای ورود به چابهار به این میدان می‌رسد نیز به نام سردار سپهبد شهید سلیمانی نام گذاری شد.

او افزود: علاوه بر نامگذاری این ۲ مکان در طول هفته جاری مراسم متعددی در پاسداشت و گرامیداشت این سردار سرافراز از سوی ادارات و نهاد‌ها برگزار و پلاکاردها، بنر‌ها و فضاسازی‌های مناسب نصب و انجام شده است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار