تیم بسکتبال مهرام تهران امروز اموف شد از سد اکسون بگذرد و یک پله صعود را تجربه کند.

مهرام برنده دربی تهران / نگاهی به هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،لیگ برتر بسکتبال امروز شاهد برگزاری یک دیدار معوقه هفته شانزدهم بود، پیش از این ۲ بازی این هفته میان تیم‌های مهرام - اکسون و مس - شیمیدر لغو شده بود و ۵ دیدار این رقابت‌ها برگزار شده بود.  

مهرام در دیدار امروز موفق شد با نتیجه ۹۲ - ۷۶ برنده بازی مقابل اکسون باشد تا با این پیروزی پس از ۲ هفته شکست پیاپی برابر ذوب آهن اصفهان و شیمیدر قم شرایطش را بهتر کند و با ۲۸ امتیاز به جایگاه چهارم جدول رده بندی برسد.  شاگردان آبکناری هم در طرف مقابل با این شکست ۲۳ امتیازی شدند و در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.  

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور روز گذشته شاهد برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های مختلف کشور بود که در یکی از مهم‌ترین بازی‌های آن تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نتیجه ۶۲ - ۵۸ مقابل آویژه صنعت پارسا به پیروزی رسید تا با ۳۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد، پتروشیمی بندر امام هم ۹۸ - ۴۸ رعد پدافند هوایی شهر کرد را برد تا با ۲۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی بایستد.  

پالایش نفت آبادان، دیگر مدعی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال هم با نتیجه ۷۵ - ۶۵ مقابل شورا شهرداری قزوین پیروز شده بود تا ۲۸ امتیازی شود و جایگاه چهارم را تصاحب کند.  تیم‌های بسکتبال توفارقان آذر شهر و شهرداری بندر عباس هم دیگر تیم‌های برنده رقابت‌های دیروز بودند که به ترتیب با نتایج ۹۶-۷۵ و ۹۴ - ۷۳ برابر ذوب آهن اصفهان و نیروی زمینی تهران به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار