مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت:تمام درخواست‌های رسیده به سامانه شهراه پاسخ داده شد.

تمام درخواست‌های رسیده به سامانه شهراه پاسخ داده شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ایلام در راستای رعایت حقوق شهروندی از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۳۴۷ شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه از فروردین ماه امسال تاکنون ۳۴۷ درخواست در سامانه شهراه به ثبت رسیده گفت: تمام این موضوعات از سوی ادارات، مدیران و کارشناسان مربوطه اداره کل بررسی و پاسخ‌های آن‌ها در موعد مقرر به شهروندان اعلام شده است.

دلخواه توسعه‌ی دولت الکترونیک، کاهش مراجعه حضوری به اداره کل و سایر ادارات تابعه‌ی شهرستانی را از مزایای سامانه‌ی شهراه برشمرد و افزود: شهروندان با ورود به سامانه‌ی شهراه به آدرس www.shahrah.mrud.ir، خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرده، سپس خدمات ثبت شده بصورت متمرکز به زیر مجموعه‌های مرتبط ارجاع گردیده و در مدت زمان مشخص پاسخ درخواست‌های ارائه شده را دریافت می‌کنند.

او با بیان اینکه درخواست‌های ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت حداکثر ۱۰ روز به شهروندان پاسخ داده می‌شود، ادامه داد: ارتباط مردم با این سامانه در حقیقت موجب ارزیابی دستگاه‌ها و بررسی عملکرد کارکنان وزارت متبوع نیز خواهد شد.

دلخواه خاطر نشان کرد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بین شهری و دست اندرکاران امر، مسیر‌های ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir نیز فعال می‌باشد که دریافت کننده انتقادات، پیشنهادات، شکایات و دیدگاه‌های این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده‌ای است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.