بسته خبر ورزشی خراسان جنوبی را در صحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

ملکی رییس هیئت والیبال خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبر گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: رقابت‌های والیبال دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی گرامیداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی سالن حجاب بیرجند آغاز شد.

او افزود: در روز نخست این دوره از رقابت‌ها تیم‌های راه و شهرسازی، شهرداری، پزشکی و استانداری برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

رییس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: در گروه الف تیم‌های راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، مالیاتی، دامپزشکی در گروه ب شهرداری، فرودگاه و گمرکات، در گروه ج علوم پزشکی، دانشگاه بیرجند، مخابرات، تامین اجتماعی در گروه د تیم‌های استانداری، تعاون و زندان‌ها با یکدیگر در مرحله گروهی به مدت ۴ روز به رقابت خواهندپرداخت.

تساوی نماینده فوتبال خراسان جنوبی در لیگ دسته سه کشور در دور دوم

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبر گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تیم فوتبال مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند نماینده استان در مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور به تساوی یک بر یک در خارج خانه دست پیدا کرد.
او افزود: دیدار بین دو تیم مرکز آموزشی امام رضا ۰۴ بیرجند با تیم پاراگ تهران عصر فردا دیروز به میزبانی ورزشگاه کشوری تهران برگزارشد و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد.

رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی گفت: نماینده استان در دو دیدار قبلی خود مقابل نماینده ساری در هفته اول نتیجه را واگذار و در هفته دوم مقابل نماینده گناباد را شکست داده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.