مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: ۹۵ درصد از جمعیت واجد شرایط، کارت هوشمند ملی دریافت کردند.

حیرت انگیز مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی طی سفر امروز به مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: از آغاز ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در کشور حدود ۹۵ درصد، ۱۷۶ هزار و ۲۰۰ نفر از جمعیت واجد شرایط شهرستان مهاباد برای کارت هوشمند ملی ثبت نام کردند.

او با بیان اینکه ۱۸۶ هزار و ۵۱۱ نفر جمعیت بالای ۱۵ سال در این شهرستان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند، افزود: با توجه به آمار ثبت نام کنندگان کمتر از ۱۰ هزار نفر هنوز برای ثبت نام مراجعه نکرده‌اند.

حیرت انگیز اضافه کرد: مشارکت مردم برای دریافت کارت هوشمند ملی بسیار ارزشمند است و ۵ درصد از جمعیت واجد شرایط کارت هوشمند ملی هنوز برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکردند، ضرورت دارد.

حیرت‌انگیز گفت: با اجرای طرح کارت ملی هوشمند، این امکان فراهم می‌شود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه شود و این موضوع می‌تواند موجب بهبود سطح کیفی زندگی مردم و بالا بردن سطح رضایت مردم از دولت شود.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی در خصوص افراد باقیمانده از دریافت کارت هوشمند ملی تاکید کرد و گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت کارت هوشمند ملی برای ارائه دریافت سایر خدمات، دستگاه‌های اجرایی، موسسات و بانک‌ها شهروندان هر چه سریعتر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

او اضافه کرد: افرادی که کارت هوشمند را دریافت نکرده‌اند می‌تواند برای دریافت خدمات بانکی، رسید ارائه کنند.

حیرت انگیز اظهار داشت: طرح صدور کارت هوشمند ملی از اوایل سال ۱۳۹۲ در کشور اجرایی شده است و صدور کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک که موجب توزیع عادلانه فرصت‌ها، کاهش بسیاری از هزینه‌های دولت و مردم خواهد شد و بر اساس هدف‌گذاری قرار است تا این کارت برای تمام واجدان شرایط صادر شود.

انتهای پیام / س خ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.