یک ناشر گفت: قیمت کاغذ در چند روز اخیر تغییر نکرده است و با ثبات آن در بازار مواجهیم.

ثبات نسبی در بازار کاغذ / قیمت کاغذ A4 به 30 هزار تومان رسید

مجید باشعور مدیر مسئول نشر تایماز، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضع امروز قیمت کاغذ گفت: قیمت کاغذ نسبت به سه چهار ماه پیش کاهش یافته است. آخرین بار که کاغذ خریدم قیمت آن نسبت به قیمت قبلی اش بسیار کاهش یافته بود؛ قبلاً کاغذ صد در هفتاد را بندی ۴۱۰ هزار تومان خریده بودم اما الان با قیمت کمتری همین کاغذ را تهیه می‌کنم.

او افزود: در چند روز اخیر با وجود مسائلی که در کشور روی داد، قیمت کاغذ تغییری نکرد و این اتفاقات تأثیر خود را روی قیمت کاغذ نشان نداده است. گمان می‌کنم ثبات نسبی که در قیمت کاغذ ایجاد شده است تا پایان سال ادامه پیدا کند. درباره‌ اینکه وضعیت کاغذ در سال آینده چگونه شود، نمی‌توان پیش بینی خاصی کرد. باید دید در آن زمان چه اتفاقی روی می‌دهد. امیدوارم اتفاق خوبی برای قیمت کاغذ در سال آینده بیفتد.

مدیر مسئول انتشارات تایماز با اشاره به اینکه فکر می‌کنم ناشران از نظر قیمت کاغذ مشکلی نداشته باشند و بتوانند راحت کتاب هایشان را برای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده کنند، اظهار داشت: الان یک بسته A4 با قیمت ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. درحالی که چند ماه پیش قیمت آن به ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان می‌رسید. این کاهش قیمت برای مردم هم ملموس بود. ما که دائم با کاغذ سر و کار داریم هم این کاهش قیمت را احساس می‌کنیم.

باشعور در پایان گفت: ناشران با کمبود کاغذ در بازار مواجه نیستند و به هر میزانی که به آن نیاز داشته باشند، می‌توانند کاغذ را از کاغذ فروش تهیه کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۹ دی ۱۳۹۸
یادش بخیر همین چند وقت پیش بود که قیمتش 14 بود
آخرین اخبار