معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: حمله سپاه به مواضع آمریکایی‌ها یک هشدار و زنگ خطری برای استکبار جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: حملات نیرو‌های هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع آمریکایی‌ها، زنگ خطری برای تمام کشور‌های استکباری است و باید بعد از این، بیشتر مراقب عملکرد و رفتار خود در منطقه باشند.

حبیبی افزود: ایادی استکبار باید بدانند که بعد از این، ضربات محکمتری از جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد و هرگونه شرارت جدید آن‌ها به سرکردگی آمریکا پاسخی کوبنده‌تر و قاطع‌تر در پی خواهد داشت.

او اضافه کرد: قطعا راه شهید سردار سلیمانی با جدیت و قاطعیت بیشتری ادامه خواهد یافت و دیگر سرداران پرافتخار ایران اسلامی، علم این سردار شهید را در دست خواهند گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: در روز‌های گذشته حضور باشکوه و میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی ثابت کرد که این سرباز ولایت مدار تا چه اندازه محبوب مردم ایران است و باید همه ما برای ادامه راه وی و حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام تلاش کنیم.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده و انفجار‌ها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
قدیما دستور حمله را با شلیک کلت کمری میدادند امروز سپاه عزیز مان با شلیک موشک دستور حمله دادند خدا قوت دلیرمردان