مهم‌ترین حوادث امروز، امروز چهارشنبه ۱۸ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

باند سارقان حرفه‌ای سیم برق در شوش متلاشی شد

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۱ شوش با بررسی دقیق مستندات وقوع جرم و با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری سیم و آلات سرقت کشف کردند.

سرهنگ بهاروند با بیان اینکه متهمان پس ازتشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

محموله میلیاردی پوشاک و کفش قاچاق به مقصد نرسید

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی کلانشهر اهواز با اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی طی عملیاتی شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۸ گونی انواع پوشاک و ۱۵ کارتن کفش فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار عباس زاده افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شد.

بیش از ۱۱۷ کیلوگرم تریاک در هندیجان کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: همچنین به منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، برخورد ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی خاص پلیسی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او تصریح کرد: در این زمینه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری رده همکاران خود در شهرستان هندیجان، محور تردد ۲ خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و طی ۲ عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده گفت: در بازرسی از ۲ خودروی توقیفی ۱۱۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان داشت: در این رابطه ۲ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.