مدیرعامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر گفت: موفق به تولید پارچه‌های ایرانی با کیفیت و قیمتی کمتر از نمونه‌های خارجی شدیم.

ظاهر رستمی مدیرعامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تولید پوشاک‌های جدید برای نیرو‌های جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: در سال‌های گذشته عمده پارچه‌هایی که برای دوخت لباس و پوشاک نیرو‌های هلال احمر به کار می‌رفت از خارج به کشور وارد می‌شد، اما به تازگی موفق به تولید پارچه‌هایی در داخل ایران شدیم.

وی ادامه داد: ما موفق به جایگزین کردن پارچه‌های ایرانی شدیم که قیمت تمام شده آن‌ها نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار کمتر است؛ این پارچه‌های تولید داخل کج‌راه هستند و قابلیت آب گریزی دارند.

مدیرعامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر درباره قیمت پارچه‌های ایرانی گفت: قیمت تمام شده پارچه‌ها برای تولید چادر نسبت به نمونه خارجی ۵۰ درصد کاهش داشته است، یعنی چادر خارجی با قیمت ۸۰۰ دلار را با ۳۵۰ دلار در داخل کشور تولید می‌کنیم.

رستمی با بیان اینکه ما موفق به تولید کوله پشتی‌های بسیار با کیفیت شدیم، بیان کرد: علاوه بر چادر و پوشاک توانستیم کوله پشتی‌های نیرو‌های امداد و نجات را هم با نخ و پارچه‌هایی مقاوم در برابر اجسامی برنده با کاهش ۵۰ درصدی قیمت نسبت به نمونه خارجی در ایران تولید کنیم.

وی ضمن اشاره به قطع وابستگی به خارج از کشور گفت: در سال گذشته موفق شدیم تا به صورت ۱۰۰ درصدی وابستگی خود به خارج از کشور را قطع کنیم و دیگر هیچ وابستگی در بحث مواد اولیه به کشور‌های همسایه نداریم.

مدیرعامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر یادآوری کرد: تولید‌های ما اکنون پاسخگوی نیاز جمعیت هلال احمر است و به دست نیرو‌های ایرانی تأمین می‌شود.

علی بشیری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار