معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، از کاهش قیمت گوشت گرم گوسفندی در قصابی‌های سطح شهر کرمانشاه خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، از کاهش قیمت گوشت گرم گوسفندی در قصابی‌های سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم پنج هزار تومان کاهش یافته است.

او گفت : قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی در قصابی‌های سطح شهر کرمانشاه از کیلویی ۹۳ هزار تومان به کیلویی ۸۸ تومان کاهش یافته است.

 او گفت: این کاهش قیمت از امروز چهارشنبه در قصابی‌های شهر کرمانشاه عملیاتی شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان ۱۳۰ فقره پرونده تخلف اقتصادی به ارزش بیش از ۱۴۴ میلیون تومان تشکیل دادند.

بیگلری افزود: بازرسان این سازمان با حضور فعال در بازار و نظارت و کنترل بر چگونگی عرضه کالا و ارایه خدمات توسط واحد‌های صنفی و خدماتی، ۲هزار و ۷۵ مورد بازرسی از واحد‌های موردنظر را انجام و پس از شناسایی تعداد ۱۳۰ واحد صنفی متخلف، برای متصدیان این واحدهاف آن‌ها را به‌منظور ادای توضیحات و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

 او،گفت: برای متصدیان این واحد‌ها به دلایل گران‌فروشی، تقلب، عدم انجام تعهدات در قبال مصرف‌کنندگان، قاچاق کالا، احتکار، عرضه خارج از شبکه کالا، عدم درج قیمت و ضرر و زیان به اشخاص پرونده تشکیل شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.