مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه عاشورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه عاشورا برگزار شد.

سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در این مراسم که با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه عاشورا برگزار شد گفت: شهید قاسم سلیمانی حتی بعد از جنگ هم لباس جهاد را از تنش در نیاورد و از سال ۷۶ تا روز شهادتش در میدان جهاد و یا کمک به مردم کشورمان در حوادث و در میدان نبرد در خطوط مقدم در کنار رزمندگان مردمی سوریه و عراق حضور فعال داشت.

سرلشکر  رحیم صفوی با بیان اینکه برخی از رخداد‌ها از خاصیت ماندگاری، جریان سازی و گسترش برخوردارند افزود: برخی از این رخداد‌ها از زمانی شروع می‌شوند و در امتداد زمان ادامه پیدا می‌کنند؛ رخداد‌های الهی همچون نهضت انبیاء، حماسه عاشورای حسینی و سه رخداد پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی دفاع مقدس و رخداد شهدای ما از جمله شهادت حاج قاسم و یارانش همگی در امتداد زمان است که از شاخصه‌های ماندگاری برخوردار است.

او گفت: یکی این رخداد‌ها، شهیدان هستند که تاریخ منطقه و جهان را عوض خواهند کرد و تمدن نوین اسلامی را تشکیل خواهند داد و حماسه جهاد و شهادت و حماسه مقاومت سیر بیداری جهادی و مسیر نورانی را برای انسان‌هایی که لیاقت، استعداد و شایستگی داشته باشند فراهم کرده است.

مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: اگر انسان‌ها به سنت الهی که همان غلبه حق بر باطل است ایمان داشته باشند بی شک پیروز خواهند شد و انقلاب اسلامی در امتداد رسالت الهی و نهضت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) است که پیروز میدان‌ها شده است و قدرت‌های مادی و زر و زور و تزویر با این چهره‌های درنده و سفاک در مقابل این قدرت الهی همانند برف ذوب خواهند شد.

سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا هم در این مراسم با اشاره به اینکه ما خود را بدهکار و مدیون جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت می‌دانیم گفت: شما عزیزان بازماندگان جنگ تحمیلی و ادامه دهندگان راه شهیدان و امنیت آفرینان ایران و نظام اسلامی هستید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.