فرماندار شهرستان رامسر گفت: هیچ مدیر و کارمندی حق ندارد در ساعات اداری با امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندید‌های انتخابات مجلس فعالیت کند.

فعالیت کارمندان به نفع یا علیه کاندید‌ها با امکانات دولتی ممنوع

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر در جلسه پیشگیری از وقوع جرم، گفت: مجریان انتخابات و به ویژه روسای ادارات باید دغدغه شان عمل به قانون و ایجاد بستر‌ها و زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد و هیچ مدیر و کارمندی حق ندارد در ساعات اداری با امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندید‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت گند.

او افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی و موجب تقویت و تحکیم پایه‌های نظام است که باید با اجرای دقیق قانون زمینه‌های حضور حداکثری را فراهم نماییم.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه آرای مردم حق الناس است، گفت: باید قانون رعایت شود و حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

او افزود: تمام تلاش مجریان برگزاری قانونمند انتخابات است، اینکه انتخاباتی پرشور و حداکثری را داشته باشیم، ماهمه جا مامور به نتیجه هستیم، اما در انتخابات مامور به وظیفه ایم.

تکلیف ما در انتخابات با جانفشانی سردار سلیمانی صدچندان شده است

فرماندار شهرستان رامسر او با اشاره به در پیش بودن انتخابات در دوم اسفندماه امسال، گفت: تکلیف ما برای انتخابات دوم اسفند ماه با جانفشانی‌های شهدای سرافرازی، چون سردار سلیمانی که برای امنیت و آرامش ما جان خود را نثار کردند صدچندان شده است.
 
او افزود:آنچه از شهید سلیمانی به عنوان یک اسطوره بین‌المللی مقاومت در تاریخ معاصر ساخته، شجاعت، تواضع، ذوب ولایت و مردمی بودن او بود.

آزاد گفت: امنیت و آسایش امروز ما به برکت خون شهیدان بزرگواری، چون سردار سلیمانی هاست.

او افزود: رستاخیز حضور و استقبال میلیونی مردم ایران و همچنین عراق در تشیع پیکر‌های مطهر شهدای حادثه تروریستی بغداد بار دیگر عظمت دست‌پروردگان مکتب امام خمینی (ره) و رویش‌های انقلاب را نشان داده و تاکید نمود که این انقلاب که برگرفته از آموزه‌های عاشورایی است همچون باصلابت راه خود را ادامه خواهد داد.

فرماندار شهرستان رامسر گفت: سردار سلیمانی نعمت امنیت و آرامش را نه تنها برای مردم ایران بلکه کل مردم منطقه و جهان ارزانی نمود و جهان را از خطر داعش نجات داد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.