معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)؛

حضور مردم، حماسه ساز در بدرقه از سردار دل ها شد/استقامت جوهره اصلی مبارزه با دشمن است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: حضور بی نظیر مردم درمراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی حماسه بزرگی بود.

سردار دل هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار علی شادمانی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در مراسم هفتمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و  با اشاره به حضور پر شکوه مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی گفت: این شکوه و عظمت حضور نه کار ما بلکه عنایت و مهربانی خدا است با شهیدان و مؤمنانی  که در راه خدا هجرت می کنند.

او با بیان اینکه استقامت در راه خدا مومن را شامل عنایت خدا می کند،گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه ما و مردم را به صبر و استقامت در برابر مسائل و بحران ها توصیه می کنند.

شادمانی با بیان اینکه پیروزی  بدون استقامت به نتیجه نمی رسد،گفت: استقامت جوهره و وجود اصلی مبارزه با دشمنان است.

 او با بیان اینکه شهید اسلامیان شهید شاخص سال استان همدان است،گفت: درجه و عظمت اصلی را خدا بر دوش این شهید بزرگوار و همه شهدای عزیز می گذارد.

فرمانده هماهنگ کننده قرار گاه خاتم الانبیا با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید بزرگوار اسلامیان گفت: این شهید بزرگوار با چهره گشاده و با راهبری و فرمانده ی خود در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا می کرد.

او با بیان اینکه شهید اسلامیان و حاج حسین همدانی تیپ انصار الحسین را تشکیل دادند، گفت: این شهید والامقام در طول جنگ تحمیلی رشادتها و دلاوری ها بی نظیری از خود نشان داده است.

سردار شادمانی با بیان اینکه شهید اسلامیان بدون شک فرمانده لایق و شجاع بود،گفت: شهید اسلامیان با روحیه جهادی خود با همه گروها و طیف ها کار  و بسیار موفق عمل می کرد.

فرمانده هماهنگ کننده قرار گاه خاتم الانبیا با اشاره به شهادت جانسوز شهید قاسم سلیمانی،گفت: این لطف و مهربانی خدا در حق سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی بود که این خیرش عظیم و طوفانی مردم را خلق کرد.

شادمانی با بیان اینکه این شکوه و عظمت حضور  جای سجده شکر دارد،گفت: این فداکاری و حضور بی نظیر مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی هیمنه دشمن را خورد کرد و کمرشان را شکست.

شادمانی با بیان اینکه خلق این حماسه بزرگ جای سپاس خدا را دارد، گفت:زنان مردان و جوانان این ملت همواره در صحنه حضور موثر و تعیین کننده دارند.

او گفت: جمهوری اسلامی به یمن خون شهیدان ،ایستادگی ملت و رهبری معظم انقلاب نقش مهم و تعیین کننده ای در منطقه ایفا می کنند.

شادمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل رشد فکری این ملت است، گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل تفکر جهادی، علوی و حسینی مردم است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به قدرت پوشالی دشمن گفت: دشمن گرچه به ظاهر دارای بزرگترین ارتش، رهبری اقتصادی و قدرت سایبری در دنیا است اما ملت ایران با عنایت خدا در مقابل این دشمن ایستاده و او را دچار خسارت فراوان کرده که نشان دهنده نا توانی و قدرت پوشالی دشمن است.

او با بیان اینکه دشمن بعد از ناتوانی در برابر ملت و انقلاب رو به حرکت تروریستی آورد،گفت:این اقدام گستاخانه ترامپ و دولت آمریکا رسوایی و محکومیت بین المللی برای او به بار آورد.

شادمانی با بیان اینکه جبهه مقاومت با شهادت یک فرمانده متوقف نمی شود،گفت: جبهه مقاومت به فرد متکی نیست و پرچم داری این حرکت به زمین نخواهد افتاد.

فرمانده هماهنگ کننده قرار گاه خاتم الانبیا با اشاره به دست سخت انتقام در داخل کشور علیه دشمنان و آمریکا،گفت: این عظم و اراده انتقام در جبهه مقاومت به طور جدی وجود دارد.

او با اشاره به شایعه هماهنگی ایران با آمریکا جهت حمله موشکی به پایگاه آمریکا گفت: این ادعا مضحک ترین چیزی است که می توان بیان کرد.

شادمانی با اشاره به سناریو های پیش رو برای انتقام از دشمن گفت: در پایگاه آمریکا عین الاسد دو هزار نیرو مستقر بود که ما نقاط مهم و استراتژیک پایگاه را هدف قرار دادیم.

فرمانده هماهنگ کننده قرار گاه خاتم الانبیا با اشاره به اهمیت این پایگاه آمریکا در منطقه گفت:این همان پایگاهی است که رئیس جمهور آمریکا و مقامات ارشد نظامی در آن حضور پیدا می کردند.

شادمانی با بیان اینکه این پایگاه مهم نقش هماهنگ کننده تمامی پایگاه آمریکا در عراق را برعهده داشت،گفت: تمامی رادار ها و سیستم ها شناسایی آمریکا در این حمله نابود شد.

او با اشاره به سانسور شدید آمریکا درباه تلفات و خسارت به پایگاه عین الاسد،گفت:دشمن خسارت و آسیب جدی دریافت کرده است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار