فرماندار بدره گفت: وظیفه ما مسئولان، بسترسازی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق رای می‌باشد.

بسترسازی مسئولان برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلسه هم اندیشی دهیاران بخش‌های مرکزی و هندمینی به ریاست فرماندار و با حضور بخشداران به منظور بررسی مسائل ومشکلات و نیاز‌های روستا‌های شهرستان در محل فرمانداری بدره برگزار شد.

در این جلسه آزادی فرماندار بدره ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت کشور را مدیون خدمات و تلاش‌های این شهید عزیز دانست و گفت: با وجود سردار سلیمانی خیال ما از بابت امنیت کشورمان راحت بود و مردم هم با عزاداری‌های گسترده در سراسر کشور و حضور گسترده در مراسم تشیع از خدمات این مرد بزرگ قدردانی کردند.

فرماندار بدره با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، افزود: وظیفه ما مسئولان، بسترسازی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق رای می‌باشد و حق دفاع و حمایت از کاندید خاصی را نداریم و باید بستر کار را برای حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

او بیان کرد: بر اساس قانون انتخابات همه کارکنان دولت در ساعات اداری به هیچ وجه حق فعالیت انتخاباتی و استفاده از امکانات اداری به نفع یا علیه هیچ کاندیدی ندارند و دهیاران و شورا‌های محترم هم به نوعی شامل این قانون هستند و با توجه به رصد تخلفات انتخاباتی اگر هم مایل به فعالیت انتخاباتی بودند نباید از عنوان حقوقی خود استفاده نمایند.

آزادی در ادامه هدف از برگزاری این نشست را تبادل نظر و ارائه راهکار در خصوص مسائل و مشکلات مردم روستا‌ها دانست و یادآورشد:دهیاران بایستی با همکارای بخشداران و شورا‌ها به دنبال حل مشکلات موجود در روستا‌ها باشند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.