مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان عجب شیر گفت: به دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید راه ارتباطی بیش از ۹ روستای این شهرستان بسته شده است.

بسته شدن راه ارتباطی ۹ روستای عجب شیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سالاری فرمدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان عجب شیر گفت: بارش سنگین برف که از شامگاه جمعه در شهرستان عجب شیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب بسته شدن راه‌های روستایی در بخش قلعه چای از جمله ینگجه، باراز، قوزلوجه، آلمالو، یایچی، هرگلان، چهاربرود، حوری و چنار شده و تلاش برای باز کردن آن‌ها ادامه دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی عجب شیر افزود: از صبگاه امروز، گروهی از راهداران با ۱۳ دستگاه ماشین آلات مربوط به منطقه اعزام شده اند و هم اکنون مشغول بازگشایی این مسیر هستند.

بنابر گزارش اداره هواشناسی عجب شیر، در حال حاضر دمای هوای این شهرستان یک درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

ارتفاع برف در شهر عجب شیر ۱۲ سانتی متر و در ارتفاعات به حدود ۴۰ سانتی متر وتا کنون ۱۳ میلی متر بارندگی انجام شده که نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد سال آبی کاهش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: بستن راه ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.