فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: راه سردار سلیمانی را برای مبارزه علیه باطل ادامه می دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در مراسم شب هفت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان  با اشاره به اینکه در سالگرد کربلایی پنج قرار داریم،گفت: این عملیات تجلی نبرد حق علیه باطل بود که نقش شهید سعید اسلامیان را نمی توان در این عملیات نادیده گرفته است.

او با بیان اینکه شهید اسلامیان شهید شاخص سال ۹۸ استان است، گفت: تقارن این مراسم که ماه‌ها قبل هماهنگ شده بود با شب هفت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنایت خداوند متعال به این شهید عزیز است.

سردار مجیدی با بیان اینکه دشمن دنبال فتنه‌گری است گفت: با توجه به توطئه‌ی دشمن در جبهه جدید مدیران باید حل مسائل اقتصادی را در اولویت کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به اکر کسی برا خدا کار کند مردم قدر و منزلت او را می دانند،گفت: عظمت حضور مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی نشان داد نشان دهنده این موضوع مهم است.

او با بیان اینکه از سال ۹۱ عنوان شهید شاخص سال با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌ها آغاز شد، گفت: به زودی کتابی در راستای شخصیت بزرگ شهید اسلامیان منتشر می‌شود.

مجیدی با اشاره به شهادت جانسوز شهید قاسم سلیمانی، گفت: این شهادت برای ملت ما و انقلاب بدون شک سخت بود، اما بدون شک در آن حکمتی وجود دارد که امیدواریم به زودی منطقه از وجود اشغالگران و تروریست‌های امریکایی پاک شود.

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.