مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، آش گندم نذری بین زائران امامزاده جعفر محمد(ع) توزیع می شود.

طبخ آش گندم به یاد شهید سلیمانی در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزدحجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت هشتمین روز از شهادت سردار سلیمانی، آش گندم نذری در امامزاده سید جعفر محمد(ع) طبخ و بین زائران توزیع می شود.

او افزود:  آش نذری طبخ شده به  عنوان  صبحانه بین چهار هزار نفر از زائران و حاضران در این مراسم توزیع می شود.

حجت الاسلام زارع زاده ادامه داد: بخش عمده هزینه طبخ این آش، از محل نذورات مردمی و بخش دیگر از آن از محل درآمد موقوفات تامین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان اینکه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی فردا؛ جمعه ۲۰دی ماه در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار می شود، اظهارداشت: این مراسم که با قرائت دعای پر فیض ندبه و مداحی سید مهدی میر داماد  همراه است، به صورت زنده از شبکه تابان پخش می شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی در حمله موشکی بالگرد‌های آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی مورد هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار