رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تمامی محورهای موصلاتی و جاده های استان باز است.

تمامی جاده های استان باز استسرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به آغاز بارش برف در سطح شهر همدان بیان  کرد: تا به این زمان هیچ گزارشی از بارش برف در جاده های استان دریافت نشده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه تمامی محورهای موصلاتی و جاده های استان باز است و تردد در آن جریان دارد، گفت: در صورت آغاز بارش برف و باران در جاده های استان تیم های گشت پلیس راه حضور بیشتری در محورها و جاده های استان خواهند داشت.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه تمامی گردنه های استان نیز باز است و تردد در آن جریان دارد، گفت: در گردنه های اسدآباد، دخان آوج  بارشی تا این لحظه  گزارش برف  نشده و  رانندگان می توانند در این مسیرها تردد کنند.

او در ادامه با توصیه به رانندگان با بیان اینکه در حال حاضر نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست، گفت: همراه داشتن در فصل زمستان الزامی بوده تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: رانندگان قبل از هرگونه سفر از سلامت سیستم فنی خودرو، سالم بودن برف پاک کن، سیستم ترمز و سیستم گرمایشی پیش از حرکت خودرو اطمینان داشته باشند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار