در بسته حوادث ۲۱ دی ماه بخوانید؛

نجات کارگر ساختمانی معلق در بالابر در دزفول

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

آتش نشانان، ناجی کارگر ساختمانی

محمد حسین ارزیده فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۹ و ۱۱ دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش معلق ماندن یک دستگاه بالابر (کلایمر) به همراه کارگر ساختمانی اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله اکیپ امداد و نجات سازمان را به محل حادثه واقع در خیابان کشاورز نبش خیابان هجرت اعزام و بلافاصله اقدام به عملیات نجات نمودند.

ارزیده تصریح کرد: در این حادثه که به علت پاره شدن سیم بکسل دستگاه کلایمر بوجود آمد مردی ۲۸ ساله (کارگر ساختمانی) درون دستگاه معلق مانده بود که آتش نشانان به محض رسیدن در محل حادثه اقدام به فیکس کردن دستگاه نموده و سپس با ایجاد کارگاه و استفاده از ابزار کوهنوردی اقدام به انتقال فرد گرفتار شده نمودند.

مصدوم شدن ۳ نفر بر اثر برق گرفتگی در اهواز

محمدامین زرگر رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: شامگاه گذشته گزارش مصدومش شدن ۳ نفر بر اثر برق گرفتگی در منطقه بهارستان اهواز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

زرگر تصریح کرد: مصدوم حادثه که ۳ نفر مرد بودند، بوسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز به منظور مداوا و ادامه درمان انتقال یافتند.

 

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.