اسحاق جهانگیری به تازگی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که باید به طور جدی عوامل بروز حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی پیگیری شوند.

عوامل بروز حادثه سقوط هواپیما اوکراینی باید به دقت بررسی شوندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره سقوط هواپیمای اوکراینی مبنی بر خطای انسانی بودن این حادثه، منتشر شد و این اطلاعیه با واکنش‌های گوناگونی از سوی سیاست‌مداران مواجه شد.

به تازگی نیز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با انتشار پستی در صفحه توییتر خود با خانواده این جان‌باختگان اعلام همدردی کرده و اعلام کرد که باید به طور جدی پیگیر علت رخداد این حادثه بود. متن پست وی به این شرح است:

" ۱.حادثه ساقط شدن ⁧#هواپيماي_اوكراينی در اثر خطای انسانی پدافند هوايی فاجعه ای سنگين و ملی است. بايد خود را جای تك تك بازماندگان اين فاجعه، شهروندان ايرانی و مسئولان بگذاريم تا به عمق و ابعاد آن، از قربانی شدن جوانان نخبه تا لطمه ديدن اعتماد اجتماعی و مسائل فنی و نظامی حساس باشيم.

۲. همچنان باید پیگیر #جدی و #شفاف زمینه‌ها و عوامل بروز این خطای زیان بار بود و با همدردی و ژرف اندیشی دامنه‌ها و پیامد‌های آن را تحمل پذیر کرد. خود را شریک داغ سنگین همه خانواده‌های سوگوار و عموم ملت می‌دانم".

عوامل بروز حادثه سقوط هواپیما اوکراینی باید به دقت بررسی شوندعوامل بروز حادثه سقوط هواپیما اوکراینی باید به دقت بررسی شوند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار