مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: راه ارتباطی ۲۵ روستای منطقه کوهستانی تفتان خاش به دلیل بارش سنگین برف بسته شد.

برف مسیر ارتباطی ۲۵ روستای اطراف تفتان را بستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: راه ارتباطی این تعداد روستا صبح امروز به صورت مقطعی و به دلیل بارش برف شدید بسته شده و راهداران با بسیج تمامی امکانات و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین، در حال تلاش برای بازگشایی راه دسترسی این روستا‌ها و کمک به ساکنان آن‌ها هستند.

او  افزود: این اداره کل به منظور خدمات رسانی مطلوب به هموطنان گرامی در طرح زمستانه سال جاری ۴۰۰ تن شن و ماسه را تهیه و در جاده‌های نیمه شمالی استان توزیع کرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: توصیه می‌شود هم استانی‌های عزیزی که در مناطق روستایی اطراف تفتان زندگی می‌کنند، با حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، از تردد در مسیر‌های روستایی کوهستانی به طور جدی اجتناب کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه جاده ای، مراتب را سریعاً به شماره‌های ۱۴۱ و ۳۱۴۱ اطلاع دهند تا راهداران در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یابند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار