مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم دی ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در ایلام/کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر درشهرستان دره شهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم دی ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در ایلام خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: ماموران کلانتری ۱۲ پس از کسب اطلاع از مانیتورینگ پلیس مبنی بر تردد ۲ دستگاه خودرو سرقتی در محور سرابله – ایلام، توقیف خودرو‌های سرقتی را بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: گشت‌های کلانتری ۱۲ با حضور در میدان ارغوان ایلام و با هوشیاری کامل خودرو‌های عبوری را رصد و کنترل کردند.

موسوی مطرح کرد:ماموران توانستند ۲ دستگاه خودرو پراید سرقتی که یکی از آن‌ها در پایتخت به سرقت رفته بود را توقیف کنند.

او با اشاره به اینکه در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده اند بیان کرد: خودرو‌های سرقتی نیز پس از شناسایی روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: به شهروندان توصیه می کنیم که وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های ایمنی و هشدار دهنده تجهیز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر درشهرستان دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف ۱ کیلو ۷۸۰ گرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در سطح شهرستان با خودروی شخصی، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او بیان کرد: مأموران پلیس با توجه به حساسیت موضوع، به صورت غیر محسوس و با استفاده از شگرد‌های فنی و پلیسی، خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

جمالوندی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۱ کیلو ۷۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی تحویل داده شد.

او مطرح کرد: از شهروندان محترم خواستاریم هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت سود جویان این عرصه شوم را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا به شدت با آن‌ها برخورد شود.

 

توقیف یک دستگاه خودرو در ایوان با ۷۳ میلیون ریال خلافی

فرمانده انتظامی ایوان از توقف یک دستگاه خودروی برلیانس با بیش ۷۳ میلیون ریال خلافی خبر داد.

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی ایوان گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و با هدف انتظام بخشی به عبور و مرور و تأمین امنیت عمومی، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی یک دستگاه خودرو برلیانس را به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

او افزود: پس از اعمال قانون برای این راننده متخلف و استعلام از سیستم جامع پلیس راهنمایی و رانندگی مشخص شد این خودرو ۹۰ مورد تخلف رانندگی و ۷۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال جریمه و خلافی پرداخت نشده دارد.

سرهنگ عالی پور با بیان اینکه خودرو متخلف به پارکینگ انتقال داده شد، اظهار کرد: پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه ساز ضامن ارتقاء امنیت ترافیکی و پیشگیری از حوادث است.

 

۴ شکارچی متخلف در ملکشاهی دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملکشاهی از دستگیری ۴ نفر شکارچی متخلف در شهرستان ملکشاهی خبر داد.

جهانبخش برمغاز رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملکشاهی گفت: مأموران یگان حفاظت شهرستان ملکشاهی هنگام گشت و کنترل در عرصه‌های طبیعی چهار نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیر مجاز حیات وحش نموده بودند دستگیر کردند.

او اظهار کرد: از این متخلفین لاشه ۳ سرخرگوش، ۱ سر تشی، ۱ قطعه تیهو و ۳ قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

برمغاز ادامه داد: متخلفین دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.