فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: حفظ، تداوم و امنیت جامعه نیازمند مشارکت همگانى است.

حفظ، تداوم و امنیت جامعه نیازمند مشارکت همگانى است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: یکی از ملا ک هاى اثر بخشى و کارائى پلیس، توانایى این سازمان در استقرار نظم، امنیت و کاهش احساس ناامنى شهروندان است.

او با اشاره به اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس محسوب می‌شود، تصریح کرد:نیروی انتظامی قدردان همراهی خوب مردم بوده و با اقدامات ارزنده و تحکیم امنیت اجتماعی پایدار امید بخشی را در جامعه تزریق کرده است.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: استقرار، حفظ و تداوم امنیت جامعه مقوله اى نیست که صرفاً یک نهاد و سازمان مشخص به تنهایى قادر به انجام آن باشد، بلکه این موضوع نیازمند مشارکت همگانى است.

او ادامه داد:پلیس پاسدار و نگهبان جان و مال مردم است و مردم با درک صحیح از این واقعیت مهم به نیروی انتظامی اعتماد و اطمینان دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام بر لزوم بهره مندی از آموزش و فرهنگ سازی در جامعه با هدف پیشگیری از وقوع جرایم تاکید کرد و خاطر نشان کرد:شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، موضوع را از از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.