فراخوان نخستین مهرواره استانی «خداحافظ سردار» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی منتشر شد.

فراخوان ادبی «خداحافظ سردار» منتشر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی  گفت: به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی نخستین مهرواره ادبی با عنوان خداحافظ سردار در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این مهرواره را آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تعمیق باور‌های فرهنگ ایثار و شهادت در آنان دانست و افزود: مهرواره ادبی خداحافظ سردار با موضوعات زندگی و رشادت‌های شهید قاسم سلیمانی، مقاومت و پایداری، ایثار، ایران سرزمین من و در قالب شعر و داستان و آثار ادبی در سطح مراکز کانون ویژه مربیان واعضای مراکز برگزار می‌شود.

حمیدی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مهرواره می‌توانند آثار خود را در قالب آثار آزاد، غزل، قصیده، سپید، نیمایی  تا ۱۰ بهمن امسال به دبیرخانه مهرواره به آدرس بیرجند، خیابان یاس، پلاک ۴۴ اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.

آیین اختتامیه این مهرواره در ۲۴ بهمن ماه برگزار و آثار برگزیده معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.