خبرنگار المیادین اعلام کرد یک هیئت عالی‌رتبه سوری به ریاست عماد خمیس، نخست‌وزیر سوریه امروز، یکشنبه، به تهران سفر می‌کند.

سفر هیئت عالی‌رتبه سوری به ایران در سایه تحولات منطقهبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار المیادین اعلام کرد عماد خمیس، نخست‌وزیر سوریه همراه با هیئتی عالی‌رتبه امروز، یکشنبه، به تهران می‌آید. رسانه‌های سوری اعلام کردند مسئولان عالی‌رتبه از جمله وزیر خارجه و وزیر دفاع سوریه، عماد خمیس را در این سفر همراهی می‌کنند.

یه گفته منابع آگاه این سفر بسیار حائز اهمیت است و در سایه تحولات اخیر در منطقه انجام می‌شود. یک منبع آگاه به روزنامه الوطن سوریه گفت: به طور حتم تحولات منطقه بعد از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش و همچنین واکنش ایران به این عملیات جزو دستورکار مذاکرات خواهد بود.

یکی دیگر از دلایل اهمیت این سفر از دیدگاه رسانه‌های سوری، انجام آن بعد از سفر ولادیمیر پوتین به دمشق است.

امروز همچنین شبکه المیادین اعلام کرد «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر تا دقایقی دیگر به تهران سفر می‌کند. 

پس از جنایت آمریکا در ترور فرمانده سپاه قدس ایران نزدیک فرودگاه بغداد در نخستین روز‌های ژانویه سال جاری میلادی، تنش‌ها در خاورمیانه تشدید شده است.

در پی این اقدام تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران وعده داد با انتقام سختی پاسخ آمریکا را می‌دهد. در نهایت، بامداد روز چهارشنبه، سپاه پاسداران با حمله به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق، فعالیت نظامی در آنجا را مختل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
پاسخ ""انتقام سخت"":
1) تشکیل حکومت جهانی اسلام
2) اتحاد تمام مسلمانان در کره خاک
3)ایجاد نظم نوین جهانی با معیارهای مبتنی بر موازین قرآن و مبانی اصول فقه پویای اسلام
4)تعریف حقوق بشر براساس مبانی و متن قرآن کریم
5) تشکیل اعضاء دائم و غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل با رهبران ادیان الهی و کتاب آسمانی قرآن که کامل کننده تمام دینهای انحرافی و تحریف شده است
6) آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمانان جهان و پاکسازی مدینه منوره و کعبه معظمه از لوث وجود وهابیون و سلفیون افراطی
7)بازگشت تمام آوارگان فلسطینی از تمام سراسر جهان به فلسطین و بازگشت تمام نیروهای ارتش سنتکام آمریکا به خاک ایالات متحده پشت مرزهای بین المللی آمریکا
8) بازگشت تمام تروریستهای 72 ملت به وطن و آب وخاک اصلی خودشان اگر خطری ندارند بیخ ریش صاحبانشان
شهیدان زنده اند2301003901 - 156628/ج
آخرین اخبار