نامگذاری خیابانی در مریانج به نام شهید سلیمانی

شهردار مریانج گفت: خیابانی در این شهر به نام سپهبد شهید سلیمانی نامگذاری شد.

نامگذاری خیابانی در مریانج به نام شهید سلیمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن معصوم علیزاده، شهردار مریانج با اشاره به نام گذاری معبری به نام شهد سلیمانی گفت: به پاس تمام دلاوری‌ها و تلاش‌های سردار حاج قاسم سلیمانی، با همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، نام خیابانی در مرکز شهر، به نام این سردار بزرگ تغییر کرد.

او ادامه داد: تغییر نام این خیابان به پیشنهاد امام جمعه مریانج صورت گرفت که با موافقت اعضای شورا، در کمیته نامگذاری شهرداری مصوب شد.

شهردار مریانج بیان کرد: این خیابان از میدان شهید بهشتی آغاز و فعلاً به بلوار امام حسین (ع) شرقی ختم می‌شود، اما ادامه این خیابان در حال تملک و عملیات عمرانی است که بعد از عبور از شهرک الوند و منطقه منوچهری به بلوار شهید رجایی همدان ختم خواهد شد.

معصوم‌علیزاده اضافه کرد: این نامگذاری به پاس گرامیداشت یاد و خاطره سردار پرافتخار اسلام به نام این سپهبد شهید انجام شده است.

او ادامه داد: همه ما به عنوان سربازان اسلام در جبهه مقاومت و عرصه مبارزه با استکبار و جبهه حق علیه باطل عزت مندانه در صحنه حاضر هستیم و با قدرت از حریم اسلام، انقلاب و میهن صیانت می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.