رئیس هلال احمر شهرستان خوسف گفت: به دنبال بارندگی‌های دو روز گذشته در شهرستان خوسف ۴۳ نفر امدادرسانی شدند.

ولی زاده رئیس هلال احمر شهرستان خوسف در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به دنبال بارش‌های باران و برف در شهرستان خوسف دو عملیات امداد و نجات در این شهرستان انجام شده است.

او با اشاره به اینکه  شب گذشته دو عملیات در روستای خور و آبگرم معدنی لوت انجام شئه است افزود: در این عملیات ۱۰ نفر در آبگرم لوت که در مسیر رودخانه درگیر شده بودند با اعزام کامیون رها سازی شده اند.

ولی زاده بیان کرد: همچنین در بیابان روستای خور سه نفر درگیر گل و لای شده بودند که با کمک نیرو‌های امدادی هلال احمر‌ها سازی شده اند.

 رئیس هلال احمر شهرستان خوسف ادامه داد: همچنین دو مورد آبگرفتگی در روستای نوغاب گزارش شده که با کمک نیرو‌های امدادی این دو خانه و یک انبار مواد غذایی مهار شده اند.

او گفت: صبح امروز ساعت هشت، یک خودرو تویوتای هایلوکس دو کابین با ۵ نفر سرنشین منحرف و واژگون شده که این تعداد مصدوم شدند و با آمبولانس به بیمارستان خوسف و از آنجا به بیمارستان بیرجند منتقل شدند.

ولی زاده گفت: همچنین سه دستگاه ۴۰۵ در شهرستان خوسف از مسیر منحرف شده بودند که با کمک نیرو‌های هلال احمر امداد رسانی شدند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.