دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در جریان ملاقات با خانواده سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی خاطره‌ای را برای زینب سلیمانی تعریف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود دو هفته از شهادت سردار رشید اسلام و ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد. شهید سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس مجاهدت‌های زیادی را در نبرد با گروه‌های تکفیری و داعش در عراق و سوریه از خود نشان داد. حاج قاسم در برخی از این سفر‌ها دخترش زینب را نیز با خود به ماموریت می‌برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در جریان ملاقات با خانواده سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، ضمن عرض تسلیت، با بیان خاطره‌ای خطاب به دختر شهید اظهار داشت: «یک‌بار شما را با حاج‌قاسم در عراق دیدم، اگر به خاطر داشته باشید وقت افطار بود. خیلی برایم عجیب بود، از حاج قاسم پرسیدم چرا دخترت را در معرض خطر قرار داده و به عراق آورده‌ای؟ ایشان پاسخ داد: دخترم بسیار به من وابسته است و اغلب اوقات اصرار می‌کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۱۹:۲۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
هر چی فیلم و عکس از سردار می بینم بیشتر برات دلم تنگ میشه. هر چی گریه می کنم نه حالم بهتر میشه نه گریه هام تموم میشه. چطوری باور کنم رفتی؟ چطوری بدون تو دووم بیارم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا به همه ایرانی ها صبر بده تا از این شرایط دشوار عبور کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خداوند صبر عنایت فرماید به خانواده شهدا مخصوصا خانواده حاج قاسم عزیز

خداوند به خانواده جانباختگان هواپیمای اکراینی نیز صبر عنایت فرماید ... غم بزرگیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خوشا به حال حاج قاسم وخوشا به حال دختر حاج قاسم .من هم پدرم را خیلی دوست داشتم ودارم اما متاسفانه اورا از دست داده ام درکت میکنم زینب عزیز