نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند هیچ‌ سلطه‌ای بر مسلمانان را نمی‌پذیرد و چراکه مؤمنان باید آزاد باشند و فقط در زیر چتر نظام اسلام زندگی کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۸ سال دفاع مقدس مانند دانشگاهی بود که افراد لایقی را مانند شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت کرد که انسان‌های لایقی را مانند حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس تربیت کرد و نباید دفاع مقدس فراموش شود بلکه باید با بیان آن به نسل آینده این تاریخ پر افتخار و این اهداف والا به عنوان الگو و راه بیان شود.

او افزود: خداوند هیچ‌گونه سلطه‌ای بر مسلمانان را نمی‌پذیرد و راضی نیست سلطه‌ای بر مؤمنان باشند چراکه مؤمنین باید آزاد باشند و فقط در زیر چتر نظام اسلام زندگی کنند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه مسلمانان باید تنها زیر سایه ولایت اولیا الهی که تجلی ولایت خداست باشند تصریح کرد: برخی فکر می‌کند ولایت فقیه در قرآن نیامده در حالی که در متن قرآن سوره مائده خداوند در خصوص ولایت فقیه صحبت کرده است و موضوع ولایت چیز جدیدی نیست و از گذشته بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: جهاد هدفش ایجاد عزت برای جامعه اسلامی که تنها زیر سایه حکومت الله قرار گیرند و ملت ما نیز به نعمت تعالیم اسلامی از این وادی پیروزمندانه بیرون آمد، دفاع مقدس فرصت بی‌نظیری نه تنها در تاریخ ملت ایران بلکه در تاریخ امت اسلامی نمونه بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار