مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هسئت حضرت علی اکبر(ع) به مناسبت ایام فاطمیه و هفتمین روز شهادت سردار صلح و امنیت و یارانشان اقدام به برپایی دسته عزاداری کردند.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هیئت حضرت علی اکبر (ع) جوانان جمعیت هلال‌احمر استان به مناسبت ایام فاطمیه و هفتمین روز شهادت سردار صلح و امنیت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام به برپایی دسته عزاداری کردند.

جوانان هلال احمر، عزادار بانوی دو عالم و شهادت سردار سلیمانی

او افزود: امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر امروز با حضور در خیابان آیت الله بهبهانی و حرکت دسته عزاداری به سوی مصلی مهدیه اهواز در سوگ شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

خدادادی اظهار داشت: در ادامه این ویژه برنامه فرهنگی، حاضرین با حضور در صفوف نمازگزاران نماز جمعه پیوستند و با ولایت و رهبری تجدید بیعت کرده و خواهان انتقام سخت از جنایتکاران آمریکایی شدند.

جوانان هلال احمر، عزادار بانوی دو عالم و شهادت سردار سلیمانی

این مقام مسئول تصریح کرد: امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان، اقدام نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در کشور عراق را تشویق کرده و از آن‌ها تقدیر تشکر کردند.

ساعت یک و ۲۰ دقیقه روز جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸، در حالیکه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، ابومهدی المهندس و همراهان آن‌ها در فرودگاه بغداد فرود آمدند، مورد اصابت موشک از سوی جنایتکاران آمریکایی قرار گرفتند و به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.