فرماندار تربت جام گفت: در حال حاضر هیچ گونه از راه‌های مواصلاتی شهرستان مسدود نیستد و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تردد در مسیر تربت جام با زنجیر چرخمرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با توجه به بارش باران و برف شب و روز گذشته در حال حاضر هیچ گونه از راه‌های مواصلاتی شهرستان مسدود نمی‌باشد وتردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است و ستاد مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده باش هستند.
 
او ادامه داد: در ساعات اولیه بعضی از راه‌های مواصلاتی شهرستان مسدود شد مثل راه تربت جام به صالح آباد باخرز و تایباد که پس از ساعتی تلاش توسط پرسنل راهداری بازگشایی شد، ولی در بعضی از محور‌های روستایی مشکلاتی وجود دارد که با کمک اعضای ستادبحران در حال پیگیری وبرطرف کردن است.
 
فرماندار تربت جام گفت: باتوجه به بارش برف و باران شدید در سطح شهر دستگاه‌های خدماتی و کارگران شهرداری با تلاش زیاد از لحظه اول برف روبی سطح معابر را شروع کردند.

 حمیدی افزود: همزمان با بارش برف دیشب برخی از کاب‌های برق به هم اتصال پیدا کرده بود و در برخی از نقاط شهر قطع برق رو داشتیم، بعضی از درختان سطح شهر به دلیل سنگینی برف شکسته بود که شاخ و برگ درختان جمع اوری شد.

او تصریح کرد: در حال حاضرمیزان مشخص و معینی از وضعیت خسارت برف را نداریم به دلیل اینکه سرمازدگی به محصولات کشاورزی، دامداری‌ها کنتور‌های اب، یخزدگی و ترکیدگی لوله‌های آب بعد از سرما و یخبندان بوجود می‌آید که به مردم توصیه می‌شود مراقبت کنند روند کاهش دما و یخبندان تا پنج شنبه ادامه دارد.
 
فرماندار تربت جام ضمن تشکر از اقدامات دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی می‌کنند.
 
انتهای پیام //ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار