فرماندار پلدختر گفت: از ۳۲نفرداوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان ۱۹ نفر تایید شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حسن رضاییان فرماندار پلدختر گفت: از ۳۲نفرداوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان ۱۹ نفر تایید و صلاحیت ۱۳نفر احراز نشد.

حسن رضاییان اظهار داشت: افرادی که رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت شده اند می‌توانند از ۲۲ تا ۲۶ دیماه جاری به مدت چهار روز نسبت به شکایت خود به دبیرخانه و نمایندگان هیات نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری لرستان اقدام کنند.

او گفت: شورای نگهبان پس از دریافت شکایات داوطلبان فرصت دارد آن را تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه سال جاری مورد رسیدگی وسپس نظر قطعی و نهایی خود را به وزارت کشور اعلام می‌کند.

 فرماندار پلدختر با بیان این که در نهایت اسامی نامزد‌های تایید شده در۲۳ بهمن ماه سال جاری اعلام می‌شود افزود: داوطلبانی که در مراحل قبلی تایید شدند، اما شورای نگهبان به رد صلاحیت آن‌ها نظر دارد می‌توانند از ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه سال جاری به مدت سه روز شکایات خود را به این شورا ارائه تا پس از بررسی آن تا ۲۲ بهمن اسامی قطعی داوطلبان به وزارت کشور اعلام و در ۲۳ همین ماه آگهی اسامی کاندیدا‌های تایید شده توسط وزارت کشور و فرمانداری پلدختر منتشر شود.

رضاییان یادآورشد: کاندیدا‌های تایید شده می‌توانند تبلیغات خود را از تاریخ ۲۴ بهمن ماه آغاز و ۳۰ بهمن ماه به آن پایان دهند.

شهرستان پلدختر دارای یک کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.