مدارس برخی شهرستان‌های استان در پی بردوت هوا و یخ زدگی معابر تعطیل اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به علت برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر کلیه ی مدارس شهرستان های قاینات، زیرکوه، سربیشه و درمیان فردا دوشنبه بیست و سوم دیماه 98 تعطیل شد.

او با اشاره به تعطیلی تمامی مدارس روستاهای کاهشنگ، شاخنات، القورات و شوشود بیرجند به دلیل برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر افزود: تمامی مدارس ابتدایی و مدارس و مراکز استثنایی شهرستان بیرجند، فردوس و بشرویه هم فردا دوشنبه تعطیل است.

حسینی، با بیان اینکه تمامی مدارس دهستان عربخانه شهرستان نهبندان و مدارس روستای سیدال این شهرستان نیز تعطیل می باشد، تصریح کرد: در منطقه دستگردان شهرستان طبس هم مدارس عشایری روستاهای یخاب، و چاه مسافر فردا دوشنبه بیست و سوم دیماه تعطیل شدند.

مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تعطیلی مدارس روستاهای کریمو، مصعبی، چرمه، نرم، نوده و نوبهار از توابع شهرستان سرایان در دو دوره ابتدایی و متوسطه ی اول خبر داد و اظهار کرد: برگزاری امتحانات نهایی در شهرستان ها به قوت خود باقی است و دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند باید در حوزه های امتحان نهایی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.