کشف اختلاس میلیاردی در ساوه

سرپرست فرماندهی انتظامی ساوه از دستگیری و معرفی افرادی که اقدام به اختلاس میلیاردی در یکی از ادارات ساوه کرده بودند، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین برزگر سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف یک فقره اختلاس میلیاردی در ساوه اظهار داشت: با اعلام گزارشات متقن به پلیس شهرستان درباره سندسازی از سوی کارمندان یکی از ادارات سازمانی شهرستان و اختلاس مبالغی وجه نقد موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: براین اساس، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی در شهرستان ساوه تحقیقات تخصصی خود را برای بررسی موضوع آغاز و سرنخ‌ها و اطلاعات مورد نیاز در این باره را جمع‌آوری کردند.

برزگر تصریح کرد: در مراحل رسیدگی به این پرونده مشخص شد که در حدود یک میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال با سندسازی‌های صورت گرفته از سوی تعدادی از کارمندان تحت عنوان مساعدت مالی به برخی افراد نیازمند، اختلاس شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: بنابراین با هماهنگی با دستگاه قضایی و اقدام پلیسی، همه کارمندان متخلف در این اختلاس دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.