فعال اصولگرا گفت: سپاه نهادی است که از اول انقلاب تا امروز همواره امنیت مردم، مرز‌ها و آسمان را حفظ کرده است.

////حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: وقتی که ضریب امنیت شهر تهران افزایش پیدا می‌کند و وضعیت غیر عادی برای جلوگیری از ورود هرگونه پرنده مهاجم بر شهر حاکم می‌شود طبیعی است که در این شرایط فضای شهر باید از تردد هواپیماهای مسافربری خالی شود.

او ادامه داد: طبیعی است که در چنین شرایطی مرجعی که نسبت به این ماجراها مسئولیت دارد باید به درستی تصمیم بگیرد و اعلام کند که الان وضعیت آسمان کشور برای پروازهای مسافربری مناسب نیست.

برخی‌ها به دنبال سو استفاده سیاسی از هرجریانی هستند

ترقی افزود: اما متاسفانه در این بخش به قدری ناهماهنگی و تاخیرات بسیاری وجود داشته و ابعاد مختلف مورد توجه قرار نگرفته که باید در تحقیقات علت و عوامل این مساله مشخص شود که چنانچه عوامل نفوذی در این مجموعه سیستم ها بوده که مانع این مساله شده باید مشخص شود تا بررسی دقیق و تشکیل کمیته حقیقت یاب شود.

فعال اصولگرا درباره بروز این اتفاقات در سایر کشورها گفت:  در کشورهای غربی از این گونه حوادث بسیار رخ می‌دهد، اما متاسفانه مشکل کشور ما این است که حتی وقتی در کشور، حادثه فنی هم که رخ می‌دهد بلافاصله از آن برداشت سیاسی می‌کنند و به عنوان ابزاری برای تخریب نظام و ایجاد شکاف بین ملت و دولت استفاده می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: شما شاهد هستید که در این مدت چقدر شبکه‌های معاند از جمله منافقین تلاش کردند تا فضای مجازی را از دروغ و تهمت پر کنند؛ همچنین انواع و اقسام فیلم‌های غیرواقعی نشان می‌دهد که دشمن برای جبران خسارتی که در عین الاسد به او وارد شده و حیثیت بین المللی او را دچار خطر کرده دست به هر کاری می‌زند، بلکه بتواند این شکست را کمرنگ کرده و افکار عمومی جهان را از شکست خود منحرف کند.

او افزود: متاسفانه درکشورما عده‌ای کاملا بازی غربی‌هارا خورده و در زمین آنها بازی می‌کنند؛ موضوعی که باعث می‌شود تا دشمن به اهداف خود برسد و عظمتی که سپاه با حمله به پایگاه‌های آمریکا آفرید (که در طول 70 سال گذشته بی نتیجه بوده ) را کمرنگ کند و درنتیجه اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و در بین افکار عمومی جهان جا نیفتد.


بیشتر بخوانید:گزارش صادقانه سپاه موجب افزایش اعتماد ما به این نهاد پاک شد


تلاش سپاه همواره تامین امنیت مرزها بوده است

 ترقی با اشاره به رفتار سردار حاجی‌زاده در پذیرفتن مسئولیت این حادثه گفت: این صادقانه‌ترین رفتار و مردمی‌ترین رفتاری بود که ثابت کرد سپاه همیشه خود را سپر بلای مردم کرده است. سپاه نهادی است  که از اول انقلاب تا امروز همواره امنیت مردم، مرز‌ها و آسمان را حفظ کرده و در برابر دشمن سینه خود را سپر کرده تا خود را فدای امنیت ،  آرامش مردم و مصالح مردم خود کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: این درحالی است که شاهد بودیم در بسیاری از شرایط هیچ یک از مسئولان دولتی حاضر نیست مسئولیت اقدام خود را بپذیرد اما سپاه با صداقت خود در اصل عشق به مردم خود را ثابت کرد درحالی که بسیاری از مسئولان دولتی کرمان و بسیاری از افرادی که وظیفه تامین امنیت عزاداران را داشتند در قبال کشته شدن ده‌ها نفر از مردم و کشته شدن بیش از ۲۰۰ نفر هیچ مسئولیتی را نپذیرفتند.

فعال اصولگرا خاطر نشان کرد: البته این استراتژی آمریکاست که درست در زمانی که احساس شکست می‌کند طوری وانمود کند که انگار پیروز است و الان هم آمریکا در حال استفاده از همین استراتژی است؛ برای مثال درحالی که اسناد و مدارک کاملا واضح است که این‌ها صد‌ها کشته و زخمی از عین الاسد خارج کرده و به بیمارستانشان در مرز اردن و حتی به بیمارستان‌های اسرائیل وارد کردند به اضافه عکس‌هایی که از منطقه دقیقا قبل و بعد از واقعه گرفته شده که تماما خسارات بی بدیل آمریکا را ثابت می‌کند اما چون سلطه رسانه‌ای در اختیار کاخ سفید بوده و رسانه‌ها تحت سلطه آمریکا و اسرائیل هستند از همین رو در تلاشند تا افکار عمومی را مهندسی کرده و نگذارند که حقیقت مساله مشخص شود.

ترقی در پایان تاکید کرد: واقعیت قضیه این است که آنها حتی جرات افشای آسیب‌هایی که متمحل شدند را نیز ندارند، زیرا اگر افشا کنند دیگر هیچ آبرویی برای آمریکا در جهان نخواهد ماند.


بیشتر بخوانید: زمان‌بر بودن اعلام نظر در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی امری طبیعی بود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
برادر سپاهم تشکر من نمیدونم چرا اینهمه هواپیما را به اشتباه در کشورهای مختلف زدن ولی هیچکس لب تر نکرده چرا با ایران اینکارو میکنن
آخرین اخبار