مسئولان استان کرمان با خانواده شهید پور جعفری هم رزم سردار شهید سلیمانی و خانواده جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در کرمان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد فدائی استاندار کرمان عصر امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه ۹۸ همراه با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران ستادی استانداری، فرمانده انتظامی استان، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله، مدیر کل صدا و سیما و بنیاد شهید استان با حضور در منزل شهید پورجعفری، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

استاندار کرمان در این دیدار با اشاره با خدمات شهید پورجعفری به اسلام و انقلاب اسلامی گفت: اجر تمامی رشادت‌ها و شهامت‌های این شهید والامقام همین شهادت است که حتی اثرات آن اکنون و در آینده همچنان باقی خواهد ماند.

 فدائی تصریح کرد: شهادت ایشان مثل دوران رزمندگی در دفاع مقدس تأثیر زیادی در ادامه راه شهدا، امام (ره) و استمرار انقلاب اسلامی در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری دارد.

 تاجیک داماد شهید پورجعفری در این دیدار با اشاره به خصلت‌های این شهید والامقام گفت: اخلاص شهید پورجعفری یکی از بارزترین ویژگی‌های وی بود بگونه‌ای که در سال ۹۳ با پیگیری‌های سپهبد شهید سلیمانی درجه سرداری به ایشان اعطاء شد، ولی شهید پورجعفری به مدت چهار سال از گرفتن این درجه خودداری می‌کرد تا اینکه در جلسه‌ای با دعوت مقامات ارشد سپاه این درجه بر دوش ایشان قرار داده می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان نیز در این دیدار از ساخت مستند شهید پورجعفری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

همچنین  استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان با خانواده شهید قاسمی از شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار کردند.

 عصر امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه ۹۸ استاندار کرمان همراه با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران ستادی استانداری، فرمانده انتظامی استان، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله، مدیر کل صدا و سیما و بنیاد شهید استان با حضور در جمع خانواده شهید دکتر قاسمی، از شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، ضمن دلجویی و همدردی با خانواده ایشان، نسبت به جایگاه و شخصیت والای این نخبه علمی استان و کشور ادای احترام کردند.

کیانوش قاسمی پدر این شهید بزرگوار در این دیدار با اشاره به جنبه‌های فردی و شخصیتی دکتر امیر حسین قاسمی گفت: وی بسیار انسان دوست، گشاده رو، خیّر، دست و دلباز و انسان بسیار خاصی بود که اصلا از کسی دلخور نمی‌شد و وجود چنین انسان‌های متعهد و متخصصی برای این مملکت بسیار مفید است.

او با تشکر از همراهی و همدردی مسئولین با خانواده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی تصریح کرد: حضور مسئولین باعث تسکین آلام داغ دیدگان می‌شود و امیدواریم چنین اتفاقاتی باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی و ایجاد رنج و غم برای جامعه نشود.

او تصریح کرد: برای داشتن جامعه قوی به انسان‌های دانشمند و بنیه قوی علمی نیاز داریم.

هواپیمای اوکراینی صبح ۱۸ دی ماه در حوالی صبا شهر استان تهران سقوط کرد و ۳ نفر از اهالی دیدار کرمان بنام‌های دکتر امیر حسین قاسمی، دانشجوی نخبه پزشکی و فرزند دکتر کیانوش قاسمی، متخصص اعصاب و روان و همچنین زهرا حسنی سعدی دانش آموخته کارشناسی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف فرزند شهید حجت الاسلام حسنی سعدی فرمانده اسبق بسیج استان به همراه همسرشان نیز در این هواپیما حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار