شهردار اسدآباد:

تغییر نام بلوار چهارباغ جهاد به نام سردار سلیمانی

شهردار اسدآباد گفت: نام بلوار چهار باغ جهاد این شهرستان به نام سردار قاسم سلیمانی تغییر نام می‌دهد.

تغییر نام بلوار چهارباغ جهاد به نام سردار سلیمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا فعله گری، شهردار اسدآباد با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی، خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد، گفت: نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد او کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است و در همین منظور براساس تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری بلوار چهار باغ جهاد شهر اسدآباد به چهارباغ این شهید والا مقام تغییر نام می‌دهد.

او افزود: یکی از معضلات شهرداری اسدآباد کمبود نیروی انسانی بوده که برای مرتفع شدن این کمبود شهرداری شهر نیازمند ۷۹ نیرو است و به همین منظور مجوز استخدام به شهرداری نمی‌دهند.

شهردار اسدآباد بودجه عمرانی امسال شهرداری اسدآباد را در مجموع ۲۴ میلیارد تومان برشمرد و اضافه کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد مشکل خروجی آب شهرستان به سمت اراضی روستای بادخوره حل شده و مابقی نیز در دست مرتفع شدن است.

فعله گری با بیان اینکه امروزه ساخت و ساز غیرمجاز موجب مشکلاتی هم برای شهرداری و هم فرد متخلف می‌شود، ادامه داد: باید ساخت و ساز‌های غیرمجاز را جدی بگیریم و در این زمینه واحد اجرائیات شهرداری و پلیس ساختمان شهر فعال‌تر شده است.

او افزود: طرح جایگاه نماز برای بهشت زهرا (س) شهر در دست مطالعه بوده که برای اجرای آن در صورت سنگین بودن منابع از ظرفیت مشارکت خیرین استفاده خواهیم کرد که رسانه‌ها در ترغیب و تشویق خیرین نسبت به این امر از نقش مؤثری برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.