یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی خواستار تجدیدنظر در شیوه پرداخت طرح معیشتی شد.

بسیاری از مردم مشمول طرح معیشتی نشده‌اندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در جلسه علنی امروز پارلمان در تذکری شفاهی اظهار کرد: سفیر انگلیس عرف دیپلماتیک را رعایت نکرد و وزارت امور خارجه باید او را به عنوان عنصری نامطلوب اخراج کند.

او افزود: ما در مجلس طرحی دو فوریتی برای کاهش مناسبات دیپلماتیک ایران با انگلیس تدوین کرده‌ایم که لازم است همه نمایندگان به آن رأی مثبت دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی بیان کرد: اظهارات اخیر وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر تهدید ایران به تحریم‌های جدید گستاخانه است و در چنین شرایطی وزیر امور خارجه کشورمان نباید در برخورد با سفیر این کشور تعلل کند.

ابطحی افزود: بسیاری از مردم به نمایندگان مراجعه می‌کنند و می‌گویند که طرح معیشتی شامل آن‌ها نشده است، بنابراین درخواست دارم که دولت در نحوه پرداخت این طرح حمایتی تجدیدنظر کند.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: دولت حتماً برای عملیاتی کردن طرح معیشتی دستور جامع‌تری به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
بنده فرهنگی هستم از ماه97/10 تا98/6 برای پسرم مراحل ازدواج راانجام دادم ودر این فاصله ماه های اردیبهشت - تیر وآبان سه مورد وام به ترتیب 30- 20 و14میلیون تومان گرفتم که هر سه را برای من درآمد حساب کردن که دلیل عدم حمایت معیشتی من بوده وچند مورد هم قرض داشتم که ورودی وتراکنش من زیاد بوده آیا بررسی ثبت ازدواج مشکل است یا اینکه بهانه ی خوبی برای عدم اختصاص حمایت معیشتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۴:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
بنده یک فرهنگی بازنشسته هستم . با دارا بودن همه شرایط شمول ، یارانه معیشتی شاملم نشده است ! زیرا هفت خوان شروطی که دولت برای پرداخت یارانه معیشتی گذاشته ، عملا 80 درصد مردم ایران را ، از این طرح حذف کرده است !!
آخرین اخبار