معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از رشد چشمگیر ۲۰۰ درصدی دانشگاه محقق اردبیلی در تولید مقالات داغ و پراستناد خبر داد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،ابوالفضل بضاعت‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در تولید مقالات داغ و پراستناد ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

او افزود: این دانشگاه در تازه‌ترین گزارشی که از سوی موسسه Clarivate Analytics در پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) منتشر شده، رشد چشمگیری در تعداد انتشار مقالات داغ و پر استناد داشته است.

او همچنین از افزایش ۱۸ درصدی مقالات پراستناد خبر داد و افزود: پایگاه شاخص‌های اساسی علم هر دو ماه یک‌بار لیست مقالات برتر چاپ شده توسط تمام دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های جهان را ارزیابی کرده و تعداد مقالات داغ و پراستناد دانشگاه‌ها را بر اساس استناداتی که اخذ کرده‌اند منتشر می‌کند که بر اساس بررسی‌های انجام یافته، که نشان می‌دهد دانشگاه محقق اردبیلی با داشتن ۹ مقاله داغ و ۳۳ مقاله پر استناد درخشش ویژه‌ای را در بین دانشگاه‌های بزرگ کشور داشته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، افزایش کیفیت تولیدات علمی دانشگاه را از اهداف و برنامه‌های ویژه دانشگاه بر شمرد و گفت: توجه ویژه‌ای به برنامه مرجعیت علمی مورد اشاره رهبر معظم انقلاب در نقشه جامع علمی کشور داشته‌ایم. امید است با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام یافته درخصوص افزایش استنادات تولیدات علمی توسط حوزه پژوهش دانشگاه و در سایه الطاف الهی و همت و تلاش بیشتر همکاران، شاهد ارتقای بیش از پیش دانشگاه محقق اردبیلی در این عرصه علمی جهانی خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار