رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: دستگاه قضائی این شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم با همکاری سایر ادارات، طرح ارتقاء امنیت و توانمند سازی جوامع روستایی را در راستای طرح اقتصاد مقاومتی دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی  رئیس دادگستری شهرستان بافت به همراه فرماندار و سایر مسئولین شهرستان با حضور در برنامه ملاقات مردمی در مسجد کیسکان گفت:این برنامه در راستای ماده ۱۱ دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی در قوه قضائیه مبنی بر انجام ملاقات مردمی صورت پذیرفت.

این مقام قضائی بیان کرد:در این برنامه دیدار مردمی به مشکلات ودرخواست‌های قضائی و حقوقی اهالی رسیدگی و دستورات قضائی لازم جهت تسریع در امور صادرگردید.

او افزود:با توجه به موقعیت جغرافیایی کیسکان، گستردگی منطقه و درخواست‌ها و گلایه‌های زیاد مردم منطقه از وقوع سرقت‌های متعدد که اتقاق می‌افتد تاسیس پاسگاه انتظامی نیاز است.

رئیس حوزه قضائی شهرستان بافت افزود: ملاقات مردمی با رئیس دادگستری روزانه در محل دادگستری انجام می‌شودو نیز در خارج از دادگستری به صورت هفتگی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار