به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح گفت: براساس ارزیابی پایش شاخصهای کیفیت، خدمات پستی در فارس نسبت به سال قبل از جهش مطلوبی برخورداربوده است.
او با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت خدمات پستی دراولویت نخست سیاستهای راهبردی قرار دارد، گفت: توسعه خدمات پستی با ۲۰۰ خدمت و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی با ارتقاء شبکه پستی وخدمات پستی به منظور افزایش رضایتمندی در پست فارس در حال اجراست.
او اظهارداشت: توزیع به موقع، مدت سیرمرسوله، میزان توزیع موفق ومدت زمان پاسخگویی و سایر عناوین از جمله شاخصهای کیفی است که از نگاه مشتری ارزیابی میشود.
مدیرکل پست فارس گفت: معتقدیم ارتقاء کیفیت خدمات پستی به افزایش سرانه موسولات پستی کمک میکنند.
او ادامه داد: هم اینک به ازای یک خانوار پنج مرسوله از فارس به خارج از کشورو سایر مراکز استانها ارایه میشود.
مفتح تصریح کرد: افزایش سرانه مرسولات پستی در راستای کیفیت بخشی به مولفههای تدوین شده و رضایتمندی در دستور کار پست فارس قرار دارد.
انتهای پیام/